سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

استفاده از خدمات غیرحضوری شهرداری گامی موثر در مبارزه با کرونا/ صیانت از سلامت شهروندان یکی از مهمترین اهداف فناوری های روز است

استفاده از خدمات غیرحضوری شهرداری گامی موثر در مبارزه با کرونا/ صیانت از سلامت شهروندان یکی از مهمترین اهداف فناوری های روز است
به گزارش روابط عموموی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه چند روز پیش از این با حضور محمد حضرت پور شهردار ارومیه و معاونین مالی اقتصادی و برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و تعدادی از مدیران شهرداری از خدمات غیرحضوری شهرداری ارومیه رونمایی شد.
در این راستا یاسر اسدپور اظهار کرد: ما تدابیری جدی برای مقابله با کرونا و صیانت از سلامتی شهروندان اتخاذ کرده ایم و خدمات جدید شهرسازی و ارتباط الکترونیکی شهروندان با شهرداری از این جهت روی سامانه میز خدمت الکترونیکی شهرداری ارومیه قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به ضرورت کاهش تردد مردم در سطح شهر و ادارات، از این پس نزدیک به 80 درصد خدمات شهرداری ارومیه به صورت الکترونیکی و اینترنتی در دسترس خواهد بود
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: این سازمان به عنوان پیشرو در حوزه شهر هوشمند در سطح کشور خدمات مذکور را در کمترین مدت و با بیشترین راندمان جهت آسایش و آرامش شهروندان طراحی و به مرحله اجرا درآورد
اسدپور تصریح کرد: از این پس استعلام بانک ها و ادارات، تصدیق گواهی های شهرداری، استعلام و پرداخت عوارض نوسازی، محاسبه تراکم ساختمانی مصوب و مجاز، محاسبه عوارض و صدور تراکم ساختمانی، محاسبه زیربنای ساخت در طبقات، اعلام هوشمند ضابطه، سوابق آرا کمیسیون، اعلام مقدار در مسیر و پیگیری درخواست های شهروندان از طریق سامانه خدمات غیرحضوری شهرداری ارومیه امکان پذیر است.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند این خدمات و همچنین سایر خدمات غیرحضوری و نرم افزاری مربوط به حوزه مدیریت شهری را از سامانه میز خدمت الکترونیکی شهرداری ارومیه به آدرس khedmat.urmia.ir پیگیری کنند
اسدپور همچنین عنوان کرد: شهردار حضرت پور به صورت نمادین اولین مورد از درخواست های ارسالی را با تبلت خود چک و دستور لازم را صادر کرد و با توجه به شیوع کرونا، شهرداری از مرحله درخواست ها و نامه های کاغذی در جهت اهداف شهر هوشمند و همچنین با توجه به شرایط فعلی در جهت حفظ سلامت شهروندان عبور می کند.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و با توجه به اهتمام شهرداری ارومیه برای ایفای نقش در پیشگیری از گسترش هرچه بیشتر آن، این سازمان ارسال الکترونیکی نامه از منزل به شهرداری را فراهم کرده و در این خدمت شهروندان می توانند از منزل نامه خود را به واحد مربوطه در شهرداری ارسال و از مراحل گردش آن توسط سامانه پیامکی شهرداری در هر لحظه شبانه روز باخبر شده و پیگیری کنند.
Print
دسته ها: اخبار, اخبار IT
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

x
آمار بازدید
دی ان ان