سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه از راه اندازی سامانه جامع چشم شهروند خبر داد

  • 7 اردیبهشت 1398
  • نویسنده: روابط عمومی
  • تعداد نمایش ها: 50
  • 0 نظرات
رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه از راه اندازی سامانه جامع چشم شهروند خبر داد

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا یاسر اسدپور عنوان کرد: با توجه به تماس های بیشمار شهروندان با ۱۳۷ نیاز به سامانه ای جامع برای مدیریت این درخواست ها در شهرداری به چشم میخورد در نتیجه با همکاری سازمان فاوا و اداره بازرسی شهرداری سامانه ای جامع تولید و راه اندازی شد تا نحوه درخواست ومدیریت درخواست های مردمی از ۱۳۷ ارتقا یابد.

رئیس سازمان فاوا ادامه داد: این سامانه از یک تماس تلفنی ساده فراتر رفته و به صورت آنلاین روی هر پلتفرمی قابل استفاده می باشد . کافیست شهروند با در دست داشتن یک موبایل، تبلت و یا کامپیوتر درخواست خود را ثبت کرده و روند درخواست خود را مشاهده کند وهمچنین شهروند می تواند از موضوع درخواست خود از طریق گوشی موبایل عکس گرفته ودر آن لحظه از طریق اپیلیکشن چشم شهروند تصویر گرفته شده را به صورت مستند ارسال نماید.

اسدپور گفت: این سامانه که آن را میتوان سامانه پاسخگوی همیشه بیدار معرفی کرد با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولین مدیریت شهری راه اندازی شده است

وی افزود: در این سامانه مردم از طریق یکی از ۴ روش تماس تلفنی، ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۳۷ ، ثبت از طریق پرتال www.137.urmia.ir و یا اپلیکیشن چشم شهروند ( دانلود از کافه بازار ) درخواست خود را به سامانه ارسال کرده و کد رهگیری دریافت کنند. پس از ثبت درخواست و رسیدن به دست کاربر مرتبط با موضوع، پیگیری لازم صورت گرفته و نتیجه در سیستم ثبت و از طریق پیامک به اطلاع شهروند خواهد رسید . همچنین شهروند می تواند در هر لحظه با ارسال کد رهگیری دریافت شده به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۳۷ از وضعیت درخواست خود آگاهی پیدا کند.

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

x
آمار بازدید
دی ان ان