رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه:
اطلاع رسانی دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات گامی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا
نویسنده: روابط عمومی/پنجشنبه, 24 مهر,1399/دسته ها: اخبار, اخبار IT
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرداری ارومیه اظهار کرد: علیرغم پیشرو بودن در بین کلانشهرها و اقدامات بسیاری که انجام شده اما باید در حوزه اطلاع رسانی و آگاهسازی شهروندان اقدامات بیشتری انجام دهیم تا آحاد جامعه از این اقدامات گسترده شهرداری در حوزه شهر هوشمند و فناوری اطلاعات مطلع شوند. وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی به شهروندان سبب کاهش مراجعات مردمی و همچنین همزمان با آن، سبب کاهش شیوع کرونا خواهد شد، اظهار کرد: در فضای مجازی، تلویزیونهای شهری و بیلبوردهای سطح شهر تبلیغاتی را شروع کرده ایم اما باید این موارد را افزایش داده و با جدیت بیشتر دنبال کنیم تا با تبلیغات مناسب ادارات و شهروندان خود را ملزم به استفاده از خدمات غیرحضوری بدانند و به این کار راغب شوند. رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تصریح کرد: خدمات غیرحضوری گام بسیار بزرگی در کاهش مراجعات مردمی به شهرداری است و برنامه آینده ما هم در سه ماهه پایان سال و سه ماهه اول سال آینده با توجه به پیچیدگی موضوع، بحث پایان کار و صدور مجوز پروانه است که آن را به طور جدی پیگیری می کنیم تا با همکاری معاونت شهرسازی و مدیریت مناطق این خدمات را نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مردم قرار دهیم و امید است برای رفاه و آسایش مردم نیز اقدامات مثبتی انجام داده باشیم. اسدپور خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند تمامی اپلیکیشن های شهرداری را از کافه بازار و همچنین سایت میز خدمت به نشانی khedmat.urmia.ir دانلود و استفاده کنند.
تعداد نمایش ها (1214)/نظرات (0)
کلمات کلیدی: