اخبار کل سازمان

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک مطالبه اصلی شهر و شهرداری است/ مدیریت یکپارچه دیتا با اتصال اماکن شهرداری به فیبر نوری اختصاصی

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری ارومیه:

راه اندازی مرکز کنترل ترافیک مطالبه اصلی شهر و شهرداری است/ مدیریت یکپارچه دیتا با اتصال اماکن شهرداری به فیبر نوری اختصاصی

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 29 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, اردیبهشت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، علی مرشدی در مراسم اتصال ساختمان معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک و زیرمجموعه های آن به فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه از مجموعه شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات جهت همراهی و تعامل در راستای  آغاز عملیات فیبرکشی، ترمیم حفاری و بهره برداری از پروژه فیبرنوری تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک آمادگی لازم را دارد تا جهت استفاده و افزایش بهره وری از فیبر نوری شهرداری در راستای سیاستهای کلی شهرداری هوشمند، اهداف مشترک را پیگیری و برنامه ریزی های قبلی را  به سرانجام رسانده و هدفگذاریهای جدید ترسیم کند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری ارومیه با برشمردن مزایای پروژه فاخر فیبرنوری شهرداری ارومیه و  عنوان اینکه فیبرنوری در فراهم کردن بسترهای لازم برای توسعه شهر و شهرداری هوشمند نقش اساسی دارد، ادامه داد: با همکاری سازمان فاوا مدیریت یکپارچه دیتا را شاهد خواهیم بود.

مرشدی اظهار کرد: جهت حذف بروکراسی اداری، شفاف سازی و سیستمی کردن امور زیرساخت لازم فراهم شده و از سازمان فاوا می خواهیم  همچون گذشته در این موارد با این معاونت همکاری و تعامل مناسب داشته باشد.

وی مطالبه اصلی شهر و شهرداری را راه اندازی مرکز کنترل ترافیک عنوان کرد و گفت: زیرساخت اصلی برای ایجاد این مرکز را آماده شده و در عرض چندماه این مرکز راه اندازی خواهد شد.

مرشدی گفت: با زیرساخت های آماده شده و باتوجه به عدم محدودیت در پهنای باند و سرعت، از این پس باید نظارت آنلاین بر ماشین آلات شهرداری اعمال و همچنین نظارت آنلاین بر کارخانجات شن و ماسه نیز به صورت تصویری فراهم شود.

شایان ذکر است طی  مراسم رونمایی که در محل ساختمان معاونت امور زیربنایی برگزار شد، این معاونت و زیر مجموعه های آن شامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، سازمان حمل و نقل بار و مسافر، اداره تاکسیرانی، اداره اتوبوسرانی و اداره حمل و نقل و ترافیک به فیبرنوری اختصاصی شهرداری متصل شدند.

تعداد نمایش ها (961)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان