اخبار کل سازمان

قدردان زحمات سازمان فاوا هستیم/ دستیابی به شهری هوشمند با بهره برداری از پروژه فیبرنوری

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه:

قدردان زحمات سازمان فاوا هستیم/ دستیابی به شهری هوشمند با بهره برداری از پروژه فیبرنوری

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 29 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, اردیبهشت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، فیبرنوری اختصاصی شهرداری ارومیه به ساختمان معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک و مجموعه های تابعه و ساختمان معاونت خدمات شهری و سازمانهای تابعه متصل شد.

مراسم رونمایی امروز 29 اردیبهشت ماه در محل معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک و با حضور معاونین خدمات شهری و امور زیربنایی و رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.
ولی مناف زاده نیز در این مراسم ضمن تشکرو قدردانی از زحمات کشیده برای پروژ فاخر فیبر نوری اختصاصی شهرداری اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از بستر فیبرنوری تمامی خدمات در حوزه هایی همچون میادین، آتش نشانی، آرامستان و ...  سیستمی شده و بر گوشی های همراه قابل دسترسی باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: پیش بینی، آغاز و به مرحله بهره برداری رساندن این پروژه گام بزرگی در راستای توسعه امور و دستیابی به شهری هوشمند است و قدردان زحمات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم.

مناف زاده ارتقاء امنیت داده های مهم شهرداری، ارائه خدمات بی وقفه به شهروندان و پشتیبان گیری یکپارچه از اطلاعات مهم خدمات شهری در مرکز داده را از جمله مهمترین مزایای اتصال معاونت خدمات شهری و سازمانهای تابعه آن به فیبر نوری اختصاصی شهرداری عنوان کرد.

شایان ذکر است، زیرمجموعه های معاونت خدمات شهری شامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، سازمان آرامستان ها، مدیریت شهری ۱۳۷، آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت پسماند، سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآورده های کشاورزی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و اداره رفع سدمعبر امروز و با این مراسم رونمایی به پروژه فاخر فیبرنوری اختصاصی شهرداری متصل شدند تا از مزایای آن بهره مند شوند.

تعداد نمایش ها (881)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان