اخبار کل سازمان

ارائه ۲۵۳ مورد پشتیبانی نرم افزاری، سخت افزاری و تعمیراتی طی سه ماهه نخست امسال

معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه عنوان کرد:

ارائه ۲۵۳ مورد پشتیبانی نرم افزاری، سخت افزاری و تعمیراتی طی سه ماهه نخست امسال

نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 27 تیر,1400/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، مقصود پورجعفری با اشاره به فعالیت های واحد زیرساخت شبکه این سازمان در حوزه پشتیبانی از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای صرفه جویی و کاستن هزینه ها و تکیه بر توانمندی های کارشناسان خود سیاستگزاری کرده و حرکت می کند و از تمامی مجموعه های شهرداری نیز در این خصوص پشتیبانی می کند.

وی افزود: در این راستا در سه ماهه نخست امسال ۲۵۳مورد پشتیبانی  سخت افزاری، نرم افزاری و تعمیراتی را شاهد بوده ایم که از سازمانها، مناطق و معاونتهای شهرداری به این سازمان ارجاع داده شده اند.

معاون زیرساخت و شبکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: از این میزان بیشترین فراوانی مربوط به سرویس کیس با ۶۰ و سرویس کلی سیستم با ۴۲ مورد بوده است.

پورجعفری ادامه داد: به ترتیب نصب ویندوز و برنامه های کاربردی با ۳۸، تعمیر مادربرد با ۳۳، تعمیر پاور با ۳۰ و رفع ایرادات سخت افزاری با ۲۸ مورد در رده های بعدی قرار دارند.

وی یادآور شد: تعمیر گرافیک با ۲۲ مورد نیز کمترین فراوانی را در سه ماهه نخست امسال داشته اند.

پورجعفری تصریح کرد: نوسانات برق و قطعی مکرر آن مسبب ایرادات بسیاری در سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری شهرداری شده که با تمام توان می کوشیم تا کمترین اختلال را شاهد باشیم که نتیجه آن چیزی جز به دست آوردن رضایت شهروندان مراجعه کننده به مناطق و واحدهای تابعه شهرداری نیست.

معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه هدف ما کاهش هزینه ها و صرفه جویی در شهرداری است، خاطرنشان کرد: این میزان خدمات ارائه شده جدا از خدماتی است که مسئولین IT در مجموعه های مختلف شهرداری، شخصا نسبت به رفع مشکلات و نواقص حوزه نرم افزاری و سخت افزاری پرداخته اند.

تعداد نمایش ها (806)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان