اخبار کل سازمان

امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری ارومیه و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

تفاهم نامه همکاری بین شهرداری ارومیه و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و با هدف تحقق شهر هوشمند بین محمد حضرت پور شهردار و سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری ارومیه و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

نویسنده: روابط عمومی/چهارشنبه, 12 شهریور,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/5

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه، در راستاي تعامل و همکاري شهرداري اروميه با اداره کل راه و شهرسازي آذربایجان غربی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تفاهم نامه ای جهت تعامل دوسويه و برقراري ارتباط سيستمی هوشمند، برقراري معماري تعامل پذير بين سازمانی و تکريم شهروندان و با هدف تحقق شهر هوشمند اروميه مورد توافق قرار گرفته و به امضاء رسید.
از دیگر اهداف اصلی این تفاهم نامه استفاده از ظرفيتها و حمايتهاي طرفين تفاهمنامه به منظور  برقراري تعامل بين سامانه هاي طرفين، ارائه خدمات غيرحضوري بهينه به شهروندان و اشتراک ديتا، ضرورت شفافسازي در امور و حذف کاغذ و بروکراسی اداري عنوان شده است.
به منظور اجرايی نمودن تفاهمنامه مشترک، شوراي سياستگذاري متشکل از کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تشکيل و راهبردهاي لازم در جهت اجرايی شدن هر يک از موضوعات مندرج در تفاهمنامه بررسی میشود.
اين شورا پس از تدوين و تعيين خط مشی و راهبردهاي اجرايی، ماهانه يک بار جلسه اي به منظور ارزيابی عملکرد و پيشرفت روند تفاهمنامه تشکيل میدهد

تعداد نمایش ها (1743)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان