اخبار کل سازمان

برداشت تصاویر قبور شهدا با بروزترین تکنولوژی/همه ما در مقابل شهدای بزرگوار وظیفه داریم

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

برداشت تصاویر قبور شهدا با بروزترین تکنولوژی/همه ما در مقابل شهدای بزرگوار وظیفه داریم

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 23 شهریور,1400/دسته ها: اخبار, شهریور

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در آیین آغاز فاز دوم سامانه جامع شهدا( لاله های بهشتی) ارومیه و رونمایی از اپلیکیشن متوفیان اظهار کرد: همه ما در مقابل شهدای بزرگوار وظیفه داریم و در راستای عمل به وظایف خود  سامانه جامع لاله های بهشتی پیگیری و به نتیجه رسید.

وی افزود: لاله های بهشتی سامانه ای جامع برای شهدای مدفون در باغ رضوان است که با همکاری و تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ارومیه، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به نتیجه رسید.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: با توجه به مغایرت های مربوط به اطلاعات شخصی شهدا موجود بود با هماهنگی بنیاد شهید و اکیپی که برای همکاری در این پروژه تعیین کردند، موارد موجود رفع شده و اطلاعات به روز و کاملا دقیقی از شهدا در این سامانه ثبت  و علاوه بر آن اطلاعاتی همچون وصیت نامه های برخی شهدا نیز به سامانه اضافه شد.

اسدپور ادامه داد: سعی کرده ایم در فاز دوم سامانه لاله های بهشتی برای برداشت تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا از به روزترین و مدرن ترین تجهیزات روز استفاده می کنیم تا برای نسل جوان و نسل های آینده و با تکنولوژی های روز فرهنگ ایثار و شهادت را انتقال و برایشان ملموس تر کنیم.

وی تصریح کرد: در راستای خدمت به شهدا روز به روز همکاران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تلاش های خود را افزایش داده و از هرگونه تلاشی در این راستا دریغ نمی کنند.

اسدپور یادآور شد: امروز برداشت تصاویر قبور شهدا به تعداد دو هزار و یکصد شهید انجام و تور مجازی قبور شهدا و اطلاعات مربوطه در عرض دو هفته آماده شده و بارگزاری می شود.

وی گفت: بعضا خانواده شهدا در مسافت های بسیار دور از شهر ارومیه قرار دارند و نمی توانند به زیارت حضوری بروند و با استفاده از تور مجازی گلزار شهدا این امکان وجود دارد که به صورت سه بعدی و در قالب تور مجازی به زیارت شهدا و عزیزان خود بروند.

اسدپور اظهار کرد: سامانه جستجوی متوفیان نیز امروز پس از به روزرسانی و ایجاد امکانات جدیدتر از جمله فاتحه مجازی و تکمیل شدن اطلاعات رونمایی می شود که هم به صورت اپلیکیشن و هم به صورت سامانه تحت وب در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد:در سامانه متوفیان علاوه بر امکان ثبت فاتحه مجازی، جستجو و مسیریابی قطعات، یادآوری هفتم، چهلم و سالگرد متوفیان نیز وجود دارد که از ضروریات موجود برای شهروندان در این حوزه است و همچنین به صورت روزانه متوفیان اضافه می شود که قابل مشاهده برای عموم است.

تعداد نمایش ها (867)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان