اخبار کل سازمان

حرکت به سمت شهر هوشمند پرشتاب شود/ ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی با هدف بستن گلوگاه های فساد/ عملکرد سازمان فاوا رضایت بخش است

شهردار ارومیه:

حرکت به سمت شهر هوشمند پرشتاب شود/ ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی با هدف بستن گلوگاه های فساد/ عملکرد سازمان فاوا رضایت بخش است

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 25 فروردین,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، نشست کارگروه تعالی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با حضور مجید آقازاده شهردار ارومیه برگزار شد.

مجید آقازاده در این نشست با بیان اینکه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی قلب شهرداری است، اظهار کرد: شهر ارومیه باید با شتاب هرچه بیشتر به سمت شهر هوشمند حرکت کند.

وی افزود: تجاری سازی فیبرنوری باید مد نظر قرار گرفته و در این خصوص برنامه ریزی های لازم انجام شود.

شهردار ارومیه با تأکید بر اینکه باید به سمت بهبود در همه زمینه ها حرکت کنیم، گفت: توسعه خدمات الکترونیکی و الکترونیکی سازی فرایند امور در شهرداری در شفافیت و بستن گلوگاه های فساد و تخلفات خیلی موثر است.

آقازاده با اشاره به سیستم مدیریتی خود ادامه داد: بر خرد جمعی و مدیریت مشارکتی اعتقاد دارم و همه سازمان ها و مردم اتاق فکر شهرداری هستند.

وی با بیان اینکه باید به سمت رضایتمندی هرچه بیشتر مردم حرکت کنیم، تصریح کرد: رضایت مردم نشان دهنده عملکرد خوب هر سازمانی است.

شهردار ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال۹۹ که در ارزیابی سازمان شهرداری های کشور رتبه برتر را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: عملکرد فعلی این سازمان رضایت بخش بوده و در سال ۱۴۰۰  باید حرکت به سمت شفافیت اداری و شهرداری هوشمند با شتاب و سرعت بیشتری دنبال شود.

تعداد نمایش ها (739)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان