اخبار کل سازمان

خدمات غیرحضوری ضامن سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری عنوان کرد:

خدمات غیرحضوری ضامن سلامتی شهروندان و کارکنان شهرداری

نویسنده: روابط عمومی/چهارشنبه, 30 مهر,1399/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ یاسر اسدپور گفت: شهروندان می توانند به منظور جلوگیری از شیوع کرونا برای حفظ سلامتی خود، خانواده و همچنین کارکنان شهرداری درخواست های حوزه استعلامات شهرسازی شان را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

وی بیان کرد : از این رو مراجعه کنندگان میتوانند ۲۴ساعته برای استفاده از خدمات غیر حضوری شهرداری ارومیه به آدرس khedmat.urmia.ir مراجعه کنند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ادامه داد: همچنین شهروندان می توانند تمامی نامه ها و مکاتبات خود را بصورت کاملا الکترونیکی و بدون مراجعه به دبیرخانه های شهرداری در سایت مذکور ارسال و نتیجه ی آن را پیگیری کنند.

اسدپور با اشاره به سایت فوق یادآور شد: در این سایت ۷۲ خدمت الکترونیکی و ۱۴ اپلیکیشن ارائه شده که پرداخت عوارض نوسازی، پرداخت عوارض خودرو، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و ... از جمله این خدمات است.

وی ضمن اعلام خبر راه اندازی سامانه شهروندسپاری در منطقه ۵ شهرداری اظهار کرد: با استفاده از سامانه شهروندسپاری تمامی استعلامات شهرسازی اعم از استعلام بانک و ادارات ، استعلام نقل و انتقال ، درخواست های پیشین، پیگیری درخواست، تصدیق گواهی، استعلام و پیگیری عوارض نوسازی قابل دسترسی است.

اسدپور بر این باور است که استفاده از خدمات غیر حضوری بهترین راهکار جهت پیشگیری از شیوع کرونا در شرایط فعلی است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تاکید کرد: شیوع هرچه بیشتر کرونا در این روزها ضرورت گسترش هرچه سریعتر و بیشتر خدمات غیرحضوری را به ما متذکر شده و می کوشیم تا در راستای اهداف شهر هوشمند تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

تعداد نمایش ها (957)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

فایل ها برای دانلود

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان