اخبار کل سازمان

سامانه جامع شهدای ارومیه با عنوان لاله های بهشتی رونمایی می شود/امکان پذیر شدن زیارت مجازی مزار مطهر شهدا

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

سامانه جامع شهدای ارومیه با عنوان لاله های بهشتی رونمایی می شود/امکان پذیر شدن زیارت مجازی مزار مطهر شهدا

نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 17 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به ضرورت وجود سامانه ای اختصاصی و ویژه برای شهدای ارومیه اظهار کرد: سامانه جامع شهدای ارومیه در روز ۱۹ اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)  رونمایی می شود.

وی افزود: در این سامانه سعی بر این شده تمامی اطلاعات مربوط به شهدا و تصاویر ایشان جمع آوری و ارائه شود و در دسترس عموم شهروندان قرار گیرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: همچنین با استفاده از QR کد که در تمامی مزار شهدا نصب می شود، زیارت کنندگان مزار شهدا می‌توانند تمامی اطلاعات و تصاویر مربوط به آن شهید را از طریق تلفن همراه خود مشاهده کنند.

اسدپور تصریح کرد: نام این پروژه هوشمندسازی مزار مطهر شهدا "لاله های بهشتی" بوده که در دست طراحی و اجرا است و محتواهایی همچون فیلم، خاطره، شعر و عکس برای آن شهید قابل دسترس خواهد بود.

وی با بیان اینکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با توجه به ایام شیوع کرونا و ضرورت استفاده از تکنولوژی های روز جهت پاسخگویی به نیاز شهروندان و خانواده معزز شهدا، همچنین تور مجازی گلزار شهدا را طراحی و در دست اجرا دارد، ادامه داد: هموطنان از طریق تور مجازی می توانند در گلزار شهدا باغ رضوان ارومیه به صورت مجازی گردش کرده و مزار مطهر شهدا را زیارت مجازی کنند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اظهار کرد: این پروژه با همکاری سازمان آرامستان های شهرداری و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ارومیه در حال انجام است و امیدواریم گام کوچکی در برابر ایثار و فداکاری شهدای والامقام شهرمان انجام داده و در حد توان یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

تعداد نمایش ها (876)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان