اخبار کل سازمان

سامانه جامع شهدای ارومیه "لاله های بهشتی" رونمایی شد

با حضور خانواده های شهدا و معاون استاندار آذربایجان غربی؛

سامانه جامع شهدای ارومیه "لاله های بهشتی" رونمایی شد

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 19 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
4/0

همزمان با برگزاری این کنگره ملی از سامانه جامع شهدای ارومیه تحت عنوان لاله های بهشتی توسط علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی و فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رونمایی شد.

 سامانه لاله های بهشتی اولین و کاملترین سامانه شهدا در سطح کشور از لحاظ امکانات و استفاده از تکنولوژی های جدید و بروز می باشد که به معرفی شهدا والامقام شهر ارومیه می پردازد.

همچنین با استفاده از QR کد که در تمامی مزار شهدا نصب شده است، زیارت کنندگان مزار شهدا می‌توانند تمامی اطلاعات و تصاویر مربوط به آن شهید را از طریق تلفن همراه خود مشاهده و از طریق تور مجازی می توانند در گلزار شهدا باغ رضوان ارومیه به صورت مجازی گردش کرده و مزار مطهر شهدا را زیارت مجازی کنند.

در این سامانه تحت وب که از طریق آدرس  Shahid.urmia.ir  قابل دسترسی است تمامی اطلاعات، تصاویر، ویدیو و ... شهدای مدفون در گلزار شهدا باغ رضوان آماده و ارائه شده است.

در این مراسم که با حضور نمایندگانی از خانواده های شهدا سراسر استان برگزار شد، علاوه بر معاون استاندار و مدیرکل بنیاد شهید، سرهنگ وحیدی مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، علیلو مدیر کل امور بانوان استانداری، مجرد مدیرکل صداوسیما، منافی مدیرکل آموزش و پرورش، سرهنگ بابایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ،جمعی از مدیران استانی و فرماندهان نظامی،  اصغرزاده نایب رییس شورای اسلامی شهر و عدل دوست سرپرست شهرداری ارومیه، دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و سایر مدیران شهرداری ارومیه حضور یافته بودند.

 یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات  شهرداری ارومیه در این مراسم به بیان توضیحاتی در این خصوص این سامانه و جزئیات فنی آن پرداخت. همچنین در خصوص یادکد که بارکدهای نصب شده در قبور مطهر شهدا هستند نیز مطالبی را ارائه داد و حاضرین با چگونگی نصب و استفاده از این بارکدها آشنا شدند.

اسدپور در حین ارائه توضیحات خود به مسئولان شهرستانی و استانی حاضر طی سخنانی یکی از مهمترین رسالت های سازمان فاوا را توجه به مقوله ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: سامانه جامع شهدا یکی از دغدغه های اصلی ما از مدتها پیش بود که امروز شاهد آن هستیم که به عنوان هدیه ای تقدیم خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران می شود.

وی بر استفاده از تکنولوژی های روز و بهره برداری حداکثری از بستر فضای مجازی تأکید کرد و یادآور شد: نیاز روز و پیشرفت روزافزون تکنولوژی و گسترش هرچه بیشتر استفاده از فضای مجازی ضرورت اندیشیدن تدابیر و راهکارهایی منطبق بر این موارد را یادآوری کرده و از این رو ما نیز در هدفگذاری هایمان این مهم را به صورت ویژه پیگیری می کنیم.

اسدپور در بخش پایانی سخنان خود از حمایت های شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری و به ویژه معاونت برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری در راستای پیشبرد اهداف و برنامه ریزی ها در حوزه فناوری اطلاعات تقدیر و تشکر کرده و دستاوردهای این حوزه را حاصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه مهندسان و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات شهرداری دانست که بی منت و مخلصانه در این راستا تلاش می کنند.

تعداد نمایش ها (1529)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان