اخبار کل سازمان

سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار شد

سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار شد

نویسنده: روابط عمومی/یکشنبه, 24 آذر,1398/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه، مدیرعامل و کارشناسان فنی سازمان در سومین همایش و نمایشگاه شهر هوشمند حضوری فعال داشتند.
این رویداد که در مورخه 18 و 19 آذرماه با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، مدیران ارشد شهرداری‌ها، اعضای شورا‌های اسلامی شهرها، چندتن از وزرا و مدیران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا همراه است، موضوع مهم و استراتژیک شهر هوشمند را در دستور کار خود قرار داده بود.
برپایی نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند، سایر مراکز استانی کشور و شهرهای بین‌المللی پیشرو در این زمینه، کارگاه‌های ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت استارت‌آپ‌های برتر کشور در زمینه مدیریت شهری از جمله رویدادهای دو روز برپایی این همایش بود.
همچنین نشست فاوای کلانشهرها نیز با حضور امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیران عامل فاوای تهران، ارومیه، اراک، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، زاهدان، شیراز، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد و همدان و هیئتی از نظام صنفی رایانه ای کلانشهرهای کشور در حاشیه سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار شد. در این نشست پیرامون همکاری های مشترک میان سازمان فناوری اطلاعات ایران و شهرداری های کلانشهرها و فرایندهای اشتراک داده برای ارائه سرویس های یکپارچه گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

تعداد نمایش ها (1305)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان