اخبار کل سازمان

ضرورت استفاده از سامانه مجازی آرامستان با توجه به تعطیلی باغ رضوان در ایام پایانی سال/ با لاله های بهشتی به زیارت مجازی قبور مطهر شهدا بروید

‍ رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری عنوان کرد :

ضرورت استفاده از سامانه مجازی آرامستان با توجه به تعطیلی باغ رضوان در ایام پایانی سال/ با لاله های بهشتی به زیارت مجازی قبور مطهر شهدا بروید

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 28 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

وی افزود: در شرایط فعلی که رعایت پروتکلهای بهداشتی و کمک به حفظ سلامتی خود و جامعه در اولویت تمامی امور قرار دارد، استفاده از ظرفیت های حوزه فناوری اطلاعات بسیار ضروری است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: در این راستا شهروندان می توانند از سامانه و اپلیکیشن آرامستان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به عنوان گزینه جایگزین زیارت حضوری استفاده کنند.

اسدپور ادامه داد: این سامانه تحت وب و  اپلیکیشن موبایلی با قابلیت جستجوی  تمامی قبور مورد نظر بر اساس نام و نام خانوادگی، امکان زیارت مجازی و قرائت فاتحه و آیاتی از قرآن کریم را فراهم می آورد.

وی یادآور شد: افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند با اعلام نام متوفی می توانند به صورت مجازی به محل مزار وی بر اساس کروکی موجود دست پیدا کنند که از طریق نرم افزار، سنگ قبری نیز به صورت نمادین در صفحه رایانه و یا گوشی تلفن همراه نشان داده می شود.

اسدپور خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن مربوطه را از کافه بازار دانلود و بر روی گوشی‌های همراه خود نصب و یا از طریق سایت khedmat.urmia.ir اقدام کنند.

وی تصریح کرد: سازمان فاوا همچنین امسال سامانه جامع شهدای ارومیه با عنوان لاله های بهشتی را طراحی و آماده کرده است.

اسدپور اظهار کرد: در این سامانه سعی بر این شده تمامی اطلاعات مربوط به شهدا و تصاویر ایشان جمع آوری و ارائه شود و در دسترس عموم شهروندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین گردش و زیارت به صورت مجازی در گلزار شهدا از طریق این سامانه و در قالب تور مجازی امکانپذیر شده است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه  با بیان اینکه این سازمان با توجه به ایام شیوع کرونا و ضرورت استفاده از تکنولوژی های روز جهت پاسخگویی به نیاز شهروندان و خانواده معزز شهدا خاطرنشان کرد: هموطنان از هر نقطه ای از کشور می توانند توسط تور مجازی در گلزار شهدا باغ رضوان ارومیه به صورت مجازی گردش کرده و مزار مطهر شهدا را زیارت مجازی کنند.

تعداد نمایش ها (832)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان