اخبار کل سازمان

پس از اجرای موفقیت آمیز در منطقه پنج؛ سامانه شهروند سپاری در شهرداری منطقه یک ارومیه به بهره برداری می رسد

پس از اجرای موفقیت آمیز در منطقه پنج؛ سامانه شهروند سپاری در شهرداری منطقه یک ارومیه به بهره برداری می رسد

نویسنده: پشتیبانی/پنجشنبه, 15 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

با هماهنگی انجام شده و استقبال شهردار منطقه یک در اسرع وقت شهروندان ساکن در این منطقه از خدمات سامانه شهروندسپاری بهره مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ جلسه هماهنگی و معرفی سامانه غیر حضوری خدمات شهرسازی در شهرداری منطقه یک با حضور کارشناسان واحد هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری برگزار شد.


 در این جلسه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و شهرداری منطقه یک هماهنگی های لازمه را به عمل آوردند تا شهروندان به زودی از این امکانات استفاده بهینه را ببرند.

پیش از این نیز منطقه پنج شهرداری ارومیه به عنوان پایلوت این طرح بود که  این سامانه با موفقیت در حال اجرا است و شهروندان از آن استفاده می کنند.


شیوع ایام کرونا و تاکید مقام معظم رهبری بر ارائه خدمات غیر حضوری، ضرورت اجرای سامانه شهروند سپاری و ارائه خدمات غیر حضوری شهرسازی به شهروندان را دوچندان کرده است.

 از جمله خدمات مهم سامانه شهروندسپاری دریافت پاسخ استعلامات بانک، ادارات و نقل انتقالات است.

 با هماهنگی انجام شده و استقبال شهردار منطقه یک، به زودی شهروندان ساکن در این منطقه از خدمات سامانه شهروندسپاری بهره مند می شوند.

مدیریت شهری ارومیه با توجه به اپیدمی کرونا و لزوم توسعه خدمات غیرحضوری ، تلاش خود را در این خصوص و در راستای سیاست های دولت الکترونیک به کار بسته، تا گام بلندی در راستای کاهش مراجعات مردم به شهرداری بردارد و برای این کار نیازمند به همکاری تمام دستگاه های اجرایی خدمات رسان است.

تعداد نمایش ها (964)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان