اخبار فناوری IT

اطلاعات مربوط به پرونده های حقوقی شهرداری ارومیه ثبت الکترونیکی می شود

اطلاعات مربوط به پرونده های حقوقی شهرداری ارومیه ثبت الکترونیکی می شود

نویسنده: Anonym/چهارشنبه, 12 دی,1397/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
مدیر حقوقی شهرداری ارومیه گفت: با تقبل زحمت و جدیت کارشناسان حقوقی و کارشناسان آی تی مجموعه شهرداری، کار ثبت اطلاعات پرونده ها به سرعت انجام یافته و حداکثر در دهه فجر سال جاری نرم افزار بصورت رسمی رونمایی شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، رسول نظری از آغاز بکار نرم افزار مدیریت پرونده های حقوقی و قضائی شهرداری ارومیه، مناطق و سازمان های تابعه آن خبر داد.

وی درباره نحوه کارکرد این نرم افزار افزود: آخرین دوره آموزش‌کاربری این نرم افزار چهارم لغایت ششم دی ماه توسط اداره آموزش و اداره حقوقی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور کارشناسان حقوقی و آی تی شهرداری برگزار و مقرر شد از مورخه هشتم دی ماه تمام اطلاعات مربوط به پرونده های قضائی شهرداری در آن ثبت شود.

مدیر حقوقی با اشاره به مزیت های ثبت الکترونیکی پرونده های قضائی شهرداری گفت: نظم بخشی، مستندسازی و تمرکزگرایی از نتایج استفاده از این نرم‌افزار بوده و به گونه ای طراحی شده که کلیه اطلاعات مراحل مختلف قضائی اعم از اخطاریه ها، مکاتبات، احکام و سایر اطلاعات مربوط به پرونده های شهرداری نزد محاکم مختلف قضائی و شبه قضائی و انتظامی قابل بارگذاری و ثبت شود.

نظری ادامه داد: خود نرم افزار در خصوص مواعد و مهلت های قانونی به کاربران هشدار الکترونیکی خواهد داد.

وی ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت شهردار ارومیه و مشاور حقوقی شان و همچنین تشکر از زحمات مدیریت و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در تهیه و استقرار این نرم افزار ، خاطرنشان کرد: با تقبل زحمت و جدیت کارشناسان حقوقی و کارشناسان آی تی مجموعه شهرداری، کار ثبت اطلاعات پرونده ها به سرعت انجام یافته و حداکثر در دهه فجر سال جاری نرم افزار بصورت رسمی رونمایی شود.

تعداد نمایش ها (1735)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان