اخبار فناوری IT

اقدامات ارزنده ای از سوی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه انجام گرفته است/ پروژه فیبر نوری شهرداری در سطح کشور کم نظیر است

اقدامات ارزنده ای از سوی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه انجام گرفته است/ پروژه فیبر نوری شهرداری در سطح کشور کم نظیر است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی :

نویسنده: reza shokri/دوشنبه, 29 دی,1399/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی با اشاره به پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه گفت: این پروژه به منظور بهره برداری در هوشمندسازی شهر ارومیه از طرف سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری برنامه ریزی شده که در نوع خودش  کم نظیر و از لحاظ کیفیت اجرا و سرعت پیاده سازی در سطح کشور کم نظیر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، مدیرکل ارتباطات و  فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی به عنوان عضو شورای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، در جلسه پیشنهاد و تصویب بودجه ۱۴۰۰ این سازمان شرکت کرد.

 قاسم جلیل نژاد در این باره و پروژه فاخر فیبر نوری اختصاصی شهرداری گفت: اقدامات مناسب و ارزنده ای از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص تأمین زیرساخت فیبرنوری اختصاصی شهرداری انجام گرفته است.

وی افزود: این پروژه به منظور بهره برداری در هوشمندسازی شهر ارومیه، تهیه و ایجاد سایت ها و  اپلیکشن های کاربردی جهت استفاده مردم و تسهیل در خدمات شهری از طرف سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری برنامه ریزی شده که در نوع خودش  کم نظیر و از لحاظ کیفیت اجرا و سرعت پیاده سازی در سطح کشور کم نظیر است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی یادآور شد: از تلاش های رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت توسعه و تحول دیجیتال در شهرداری ارومیه بسیار سپاسگزارم.

وی با اشاره به چالش های حوزه فناوری اطلاعات تصریح کرد: تغيير كُند فرايندهاي سنتي به فرايندهاي شفاف و رونددار ، چالش اصلی بسیاری از دستگاه ها و سیستم های اداری و دولتی در مهاجرت از روش سنتی به روش دیجیتالی و هوشمند است. 

جلیلی نژاد با اشاره به سخنان خود در این جلسه خاطرنشان کرد: راهکارهای پیشنهادی جهت تسریع در هوشمندسازی و حرکت به سمت خدمات دیجیتال  و برخط و  همچنین فرهنگسازی و آموزش مهارت های استفاده از فناوری های جدید از مواردی بود که در این جلسه به آنها اشاره شد.

تعداد نمایش ها (1038)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان