اخبار فناوری IT

راه اندازی سامانه سخاوت در شهر ارومیه/ سازمان فناوری اطلاعات در زمینه ایجاد بستر برای شهر هوشمند پیشتاز است

راه اندازی سامانه سخاوت در شهر ارومیه/ سازمان فناوری اطلاعات در زمینه ایجاد بستر برای شهر هوشمند پیشتاز است

نویسنده: Anonym/ﺳﻪشنبه, 04 دی,1397/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: همکاران سازمان با نیت خیرخواهانه اقدام به راه اندازی سخاوت کرده اند و هدف ما توسعه این نرم افزار و ارتباط آن با سایر بانک های اطلاعاتی در سطح ملی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در جلسه ای که با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در دفتر شهردار ارومیه و با حضور محمد حضرت پور شهردار این شهر ترتیب یافت، اظهار کرد: با دستور شهردار محترم ارومیه روند طراحی و تولید سامانه سخاوت با قابلیت مدیریت موسسات خیریه و امورات مربوطه به مددجویان در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه آغاز و به سرانجام رسید.

وی افزود: روند اجرایی و هدف گذاری این پروژه مثبت ارزیابی می شود که برای نیل به هدف نهایی در خصوص شهر هوشمند نیاز به ایجاد سامانه های آنلاین و اینترنتی ضروری است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه در مباحث سامانه های مورد نیاز برای ایجاد شهری هوشمند پیشتاز بوده و با طراحی نرم افزارهای مختلف تحت وب توانسته است اقدامات مطلوبی را انجام دهد.

وی با اشاره به ضرورت وجود سامانه ای همچون سخاوت ادامه داد: ارائه خدمات مناسب به مددجویان و ساماندهی موسسات خیریه و صدور کد خیرخواهی را از عمده امکانات سامانه اینترنتی سخاوت است که در ارومیه موفقیت آمیز بود.

اسدپور تصریح کرد: کد نویسی سامانه سخاوت توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام شد که بعد از اتمام برنامه نویسی جهت بهره برداری لازم در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی افزود: از قابلیت های فاز اول این پروژه می توان به ثبت کلیه موسسات خیریه ، صدور کد خیرخواهی به مددجویان و ایجاد بانک اطلاعاتی مددجویان و موسسات خیریه اشاره کرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه در این نشست بر نیت انسان دوستانه همکاران سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه در تولید این سامانه اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه این نرم افزار و ارتباط آن با سایر بانک های اطلاعاتی در سطح ملی مورد تاکید است و در این راستا خواهیم کوشید.

تعداد نمایش ها (1620)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان