آخرین اخبار

ارومیه جز شهرهای پیشرو در حوزه شهر هوشمند/ توانمندی های عظیمی در حوزه فناوری اطلاعات داریم

ارومیه جز شهرهای پیشرو در حوزه شهر هوشمند/ توانمندی های عظیمی در حوزه فناوری اطلاعات داریم

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی عنوان کرد:

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 05 خرداد,1400/دسته ها: اخبار, خرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، آیدین رحمانی رضائیه در آیین رونمایی از پروژه فیبرنوری اختصاصی شهرداری ارومیه اظهار کرد: کشور ما توانمندی های عظیمی در حوزه فناوری اطلاعات و توسعه این حوزه دارد و جز کشورهای مهم منطقه هستیم و توانسته ایم گامهای مهمی را برداریم.

وی افزود: علیرغم وجود مشکلات بسیاری مانند تحریم های سنگین و ظالمانه، خوشبختانه با همراهی و همدلی و هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش دولت اقدامات خوبی در راستای مباحث زیرساختی کشور انجام گرفته است.

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: یکی از وظایف دولت ها تأمین نیازهای مردم و خدمات رسانی به آنها است و دولت باید اقدامات محسوسی را انجام دهد و در این راستا گامهای خوبی برداشته شده و برنامه هایی محقق شده است.

رحمانی رضائیه با اشاره به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: در این خصوص طی سال گذشته در بحث فناوری اطلاعات اقدامات بسیار فوری و ضروری انجام شد و پوشش شبکه اینترنتی در آذربایجان غربی به بیش از دو هزار روستا رسیده و با همت و همدلی مردم و مسئولین محقق شد.

وی با تشکر از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه جهت پیشرو بودن در حوزه مباحث شهر هوشمند و توسعه فناوری اطلاعات عنوان کرد: با توجه به توانمندی های بسیاری که در آذربایجان غربی وجود دارد امیدوارم هوشمندسازی را در تمامی شهرهای استان توسعه بدهیم.

رحمانی رضائیه ابراز امیدواری کرد: با ایجاد تعامل حداکثری و بهره مندی از توانمندی های تمامی بخش ها و هم افزایی بتوانیم گامهای خوبی را در این راستا برداریم.

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به مراسم رونمایی از پروژه فیبرنوری شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: ان شاء الله این رونمایی آغازی برای بهره مندی تمامی مردم ارومیه از شهر هوشمند باشد و اعتماد مردم با این اتفاق بیش از پیش جلب شود.

تعداد نمایش ها (721)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان