آخرین اخبار

امروز در تمامی حوزه ها مجبور به استفاده از فناوری اطلاعات هستیم/ اطلاع رسانی مناسب عملکرد از نقاط مثبت سازمان فاوا

امروز در تمامی حوزه ها مجبور به استفاده از فناوری اطلاعات هستیم/ اطلاع رسانی مناسب عملکرد از نقاط مثبت سازمان فاوا

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه:

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 23 تیر,1400/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری اطلاعات با تبریک این روز و بیان اهمیت فناوری اطلاعات درعصر حاضر اظهار کرد: فناوری اطلاعات شاید نقطه شروعی داشته باشد اما هیچ نقطه پایانی برای آن متصور نیستیم.

وی افزود: امروز هیچ حوزه ای وجود ندارد که فناوری اطلاعات در آن نقش و تأثیری نداشته باشد و در تمامی حوزه ها به نحوی مجبور به استفاده از فناوری اطلاعات هستیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: امروز اگر در هر جایی، هر خلأ، مشکل و ایرادی وجود دارد مطمئن باشید به فناوری اطلاعات اهمیتی نداده و بها نداده اند.

حسین دوستی ادامه داد: ارومیه در سایه تلاش همکاران حوزه فناوری اطلاعات شهرداری، جز پنج شهر پایلوت هوشمند کشور انتخاب شده و این امری قابل تحسین و نشانگر رشد مناسب در این حوزه است.

وی یادآور شد: موفقیت یعنی اینکه در طی دهه گذشته ما به دنبال سازمانها و ادارات بودیم اما الان آنها به دنبال سازمان فاوا هستند و می خواهند که مجموعه خود را در حوزه فناوری اطلاعات ارتقاء دهند.

حسین دوستی تصریح کرد: امروز بدون ابزارهای فناوری اطلاعات عملاً هیچ اتفاقی نمی افتد و شاهد زمینگیر شدن سیستم های اداری در صورت حذف فناوری اطلاعات نیز هستیم.

وی با تشکر از تک به تک پرسنل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه عنوان کرد: خدماتی که امروز به شهروندان ارائه می دهید موجب رضایتمندی خودتان در آینده خواهد شد چرا که نتایج مثبت آن را در شهرمان و خانواده هایمان خواهید دید.

حسین دوستی اظهار کرد: افرادی که در حوزه فناوری اطلاعات تلاش می کنند نباید خستگی به خود راه داده و همچنین استمرار در حرکت و دانش اندوزی هرچه بیشتر و روزانه را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: در مباحث امنیت، شبکه و موضوعات گوناگونی چنانچه نیاز به دوره های تخصصی باشد معاونت برنامه ریزی همچون همیشه در خدمت همکاران است و از این دوره ها پشتیبانی می کند.

حسین دوستی تأکید کرد: حوزه فناوری اطلاعات در شهرداری شتاب بسیار خوبی گرفته و نباید بگذاریم این شتاب کاهش یابد چرا که در این صورت با مشکلات عدیده ای روبرو می شویم و رساندن به شتاب فعلی مستلزم هزینه های بسیاری خواهد بود.

وی عنوان کرد: افزایش کاربری، بهبود و تشویق به استفاده از فناوری باید به طور ویژه مدنظر سازمان فاوا شهرداری قرار گیرد. 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با تأکید بر رشد متوازن حوزه های فناوری اطلاعات در شهرداری گفت: در کنار اقدامات برجسته سازمان فاوا در حوزه زیر ساخت، نرم افزار و هوشمند سازی خدمات، یکی از نقاط مثبت سازمان فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی مناسب عملکرد این سازمان است و شخضاً خبرهای این سازمان را دنبال می کنم و از این تریبون تشکر و قدردانی خود را از زحمات کشیده شده ابراز می دارم.

تعداد نمایش ها (1035)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان