آخرین اخبار

ثبت نام در فراخوان استعدادیابی والیبال  الکترونیکی شد/ نوجوانان و جوانان تا 25 تیرماه فرصت دارند

ثبت نام در فراخوان استعدادیابی والیبال الکترونیکی شد/ نوجوانان و جوانان تا 25 تیرماه فرصت دارند

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

نویسنده: reza shokri/شنبه, 19 تیر,1400/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
4/8

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ یاسر اسدپور گفت: با توجه به اتمام سال تحصیلی و در راستای شناسایی استعدادهای ناب والیبال، پرورش و رشد تیم های پایه و آینده سازی و پرورش بازیکنان، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اقدام به فراخوان استعدادیابی والیبال کرد.

وی در این باره افزود: در راستای کنترل شیوع کرونا و برای جلوگیری از تجمع و مراجعه حضوری و ایجاد فرصت برابر برای تمامی هم استانی ها، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدام به ایجاد و توسعه فراخوان بر روی پروفایل شهروندی ارومیه من کرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اظهار کرد: با توجه به ثبت درخواست ها با استعلام آنلاین از ثبت احوال، بررسی شرایط سنی حضور در فراخوان تیم های نوجوان و جوانان به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مدارک کاغذی انجام می پذیرد.

اسدپور ادامه داد: لازم به ذکر است این امکان هم بر بستر وب سایت پروفایل شهروندی ارومیه به آدرس  my.urmia.ir و اپلیکیشن موبایل ارومیه من و هم برروی سامانه خدمات الکترونیکی شهرداری ارومیه به آدرس khedmat.urmia.ir تا مورخه ۲۵ تیرماه سال جاری در دسترس عموم خواهد بود.

وی تصریح کرد: سازمان فاوا تمامی تلاش و همت خود را به کار بسته تا مقوله توسعه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری را در تمامی حوزه ها شاهد باشیم و در راستای دستیابی به شهر و شهرداری هوشمند با دغدغه مندی حداکثری موضوعات مرتبط در مدیریت شهری را بررسی، هدفگذاری و عملیاتی می کند.

تعداد نمایش ها (1382)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان