آخرین اخبار

نقشه جامع گردشگری شهر هوشمند ارومیه رونمایی می شود

نقشه جامع گردشگری شهر هوشمند ارومیه رونمایی می شود

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از رونمایی نقشه جامع شهر ارومیه به عنوان زیرساخت شهر هوشمند خبر داد.

نویسنده: Anonym/پنجشنبه, 08 آذر,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه سامانه جامع نقشه آنلاین شهر ارومیه به عنوان بستر اطلاعات جامع شهری با ارائه انواع خدمات مبتنی بر نقشه شامل مسیریابی، جستجوی اماکن در دسته بندی های مختلف، مشاهده انواع نقشه های پایه، کسب و کارهای الکترونیک راه اندازی و رونمایی می شود.
یاسر اسدپور رییس سازمان گفت: هدف از ارائه سرویس های شهروندی- گردشگری مبتنی بر موقعیت مکانی، آسان سازی دسترسی کاربران به اطلاعات و سرویس های مکانی، متناسب با نیاز و موقعیت جاری ایشان است
وی افزود: این سامانه در 15 لایه مختلف اطلاعاتی شامل مراکز اقامتی و گردشگری، حمل و نقل و ترافیک، مراکز هنری، تفریح و سرگرمی، خوردنی‌جات، بازار و خرید، بهداشتی و درمانی، خدمات اداری، ورزشی، مراکز آموزشی، مراکز فرهنگی، مذهبی، خدمات شهری، نیازمندی های متداول، سایرنیازمندی‌های روزمره، با‌‌‌‌‌‌نک‌ها و خودپردازها و شعب نمایندگی بیمه آماده سازی شده، برای تمامی همشهریان و گردشگران قابل دسترس خواهد بود، چرا که از بزرگترین قابلیت های این سامانه می توان به مکان یابی و مسیریابی آن برای گردشگران اشاره کرد.
اسدپور ادامه داد: در حال حاضر با برنامه ریزی های انجام شده در حال توسعه داده های نقشه ای این سامانه هستیم و قابلیت های زیادی را در این سامانه برای کاربران آن در نظر گرفتیم، از جمله می توان به ارائه همزمان اپلیکیشن موبایل (اندروید)، جستجوی سریع و ترکیبی، مسیریابی، خودرو سواری و اتوبوس اشاره کرد.
رئیس سازمان فاوا ابراز امیدواری کرد که با ارائه این بسته نرم افزاری مبتنی بر نقشه و همکاری بیشتر مجموعه های مختلف شهری مبنی بر تکمیل داده های اطلاعاتی و توصیفی، شاهد توسعه سریع این خدمت و شکل گیری پایگاه اطلاعاتی گردشگری و نقشه محور ایده آل در شهر باشیم و بسترهای ارتباطی لازم را برای تحقق شهر الکترونیکی فراهم آوریم.
گفتنی است این سامانه با آدرس map.urmia.ir قابل دسترس برای تمامی همشهریان و گردشگران می باشد و برای استفاده بر روی گوشی های اندرویدی با نصب اپلیکیشن "نقشه همراه ارومیه" از روی کافه بازار به راحتی بارگذاری و نصب می شود.

تعداد نمایش ها (3828)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان