آخرین اخبار

هدف متعالی فناوری اطلاعات رفاه و رضایتمندی مردم است/ بازگشت سرمایه اجتماعی به شهرداری با سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات

هدف متعالی فناوری اطلاعات رفاه و رضایتمندی مردم است/ بازگشت سرمایه اجتماعی به شهرداری با سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 23 تیر,1400/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسراسدپوردرمراسم گرامیداشت روز ملی فناوری اطلاعات ضمن تبریک این روز به تمامی تلاشگران این حوزه و با تشکر از اعضا شورای اسلامی شهر، شهردار و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه جهت حمایتهایشان اظهار کرد: مهندس دوستی زحمات بسیاری در حوزه فناوری اطلاعات شهرداری کشیده و ما هم تداوم گر مسیری هستیم که ایشان ریل گذاری کرده اند.

وی افزود:امروز به توانمندی و خودباوری لازم در حوزه فناوری اطلاعات رسیده ایم و در اکثر ارزیابی های وزارت کشور و سازمان شهرداری ها طی چند سال گذشته رتبه های برتر متعلق به شهرداری ارومیه است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به شیوع کرونا و تلاشهای انجام گرفته در حوزه سلامت گفت: تلاشهای حوزه فناوری اطلاعات کمتر از تلاشهای انجام گرفته در حوزه سلامت نیست اما به چشم نمی آید ما در این راستا طی یکسال پس از شیوع کرونا تدابیری اتخاذ کردیم که نزدیک به 70 درصد مراجعات به مناطق شهرداری کاهش یابد.

اسدپور تصریح کرد: جهان امروز به سمت فناوری اطلاعات حرکت می کند و بدون این مقوله بسیار مهم کارها به صورت درست پیش نمی رود و هرگونه مشکلی در مدیریت شهری اگر وجود دارد،  فناوری اطلاعات حتما راهکاری برای آن دارد.

وی ادامه داد: حمایت از حوزه فناوری اطلاعات موجب حل تمامی مشکلات مدیریت شهری اعم از خدمات و حتی درآمدزایی خواهد شد.

اسدپور عنوان کرد: راهگشای مشکلات شهرداری و در مسیر صحیح قرار گرفتن مدیریت شهری چاره ای جز رجوع به فناوری اطلاعات و هوشمندسازی و یکپارچه سازی ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز در شهرداری ارومیه بیش از 90 خدمت به صورت الکترونیکی ارائه می شود، اظهار کرد: امروز مدیریت بیش از 60 نرم افزار از سوی کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام شده و بیش از 14 اپلیکشن آماده و به بهره برداری رسیده است.

اسدپور تأکید کرد: سازمان فاوا در آینده ای نه چندان دور تبدیل به سازمانی درآمدزا می شود که هم خود استقلال خواهد داشت و هم به کمک مدیریت شهری خواهد آمد.

وی یادآور شد: سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات در راستای توسعه این حوزه و ایجاد شفافیت های لازم با ابزار فناوری اطلاعات و راه اندازی پرتال شفافیت موجب بازگشت سرمایه اجتماعی شهرداری می شود که نتایج بسیار مثبتی برای شهر و شهرداری به دنبال خواهد داشت.


 اسدپور ادامه داد: اهداف متعالی و نهایی فناوری اطلاعات چیزی جز رفاه، آسایش و رضایتمندی مردم نیست و در این راستا باید تلاش کنیم تا خدماتی در شأن مردم ارائه دهیم.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در پایان با تبریک مجدد روز ملی فناوری اطلاعات به تمامی فعالان این عرصه بسیار مهم خاطرنشان کرد:  از معاونت معماری و شهرسازی و همچنین مدیران و پرسنل  مناطق شهرداری جهت همکاری در راستای راه اندازی پروژه شهروند سپاری قدردانی می کنم، چرا که پیاده سازی این پروژه نیازمند فعالیت و تلاشی گروهی در مجموعه شهرداری جهت ارائه خدمت به شهروندان است که موفق به هماهنگی های لازم در این راستا شده ایم.

تعداد نمایش ها (750)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان