با تکمیل زیرساخت های ضروری از سوی سازمان فاوا شهرداری ارومیه انجام شد؛
پیوستن مجموعه های چی چست، انبار مرکزی، برنامه و بودجه، مدیریت بحران و 137 به سامانه یکپارچه نظارت آنلاین حضور و غیاب
نویسنده: مرتضی خوشبخت/چهارشنبه, 05 بهمن,1401/دسته ها: اخبار
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، امکان نظارت آنلاین بر سامانه حضور و غیاب پرسنلی مجموعه های دهکده ساحلی چی چست، انبار مرکزی، برنامه و بودجه، مدیریت بحران و 137 با تکمیل زیرساخت های ضروری از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه فراهم شد.
در این راستا با توجه به حساسیت موضوع حضور و غیاب، دستگاه مربوطه در دهکده ساحلی چی چست نصب و از این پس به صورت آنلاین سیستم حضور و غیاب این مجموعه قابلیت نظارت خواهد داشت.
علاوه بر این سیستم حضور و غیاب بر همین مبنا در انبار مرکزی هم نصب و دستگاهی برای انبار مرکزی و دستگاهی دیگر نیز در ساختمان برنامه و بودجه راه اندازی شد.
یک دستگاه نیز در ساختمان اداری سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نصب و راه اندازی شد.
در حال حاضر سه ناحیه معاونت زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه نیز در مرحله راه اندازی سیستم نظارت آنلاین حضور و غیاب بوده و به زودی به سیستم یکپارچه موجود متصل خواهند شد.
شایان ذکر است، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه به دنبال پیاده سازی حضور و غیاب یکپارچه در تمامی نقاط شهرداری و ارتباط آن با سیستم حقوق و دستمزد است.
تعداد نمایش ها (721)/نظرات (0)
کلمات کلیدی: