اخبار کوتاه | فروردین

برگزاری نشست هماهنگی جهت تعامل بین شهرداری دفاتر اسناد رسمی ارومیه

برگزاری نشست هماهنگی جهت تعامل بین شهرداری دفاتر اسناد رسمی ارومیه

نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 05 مرداد,1399/دسته ها: اخبار کوتاه

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، جلسه  ایجاد ارتباط سیستمی و الکترونیکی نمودن تعاملات مابین دفاتر اسناد رسمی و شهرداری ارومیه برگزار شد.

این جلسه با حضور رییس و سردفتران منتخب کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان غربی به همراه مدیر فناوری اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ترتیب یافته بود.

تعداد نمایش ها (904)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان