پروژه ها

فیبرنوری شهرداری عاملی برای توسعه موضوعات علمی است/ خدمات رسانی بیشتر به شهروندان با رونمایی از پروژه فیبرنوری

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

  • 5 خرداد 1400
  • نویسنده: reza shokri
  • تعداد نمایش ها: 760
  • 0 نظرات
فیبرنوری شهرداری عاملی برای توسعه موضوعات علمی است/ خدمات رسانی بیشتر به شهروندان با رونمایی از پروژه فیبرنوری

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، رسول اصغرزاده در مراسم رونمایی از پروژه فیبرنوری اختصاصی شهرداری ارومیه اظهار کرد: امروز شاهد به بهره برداری رسیدن یکی از ده ها پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی شهرداری بر اساس برنامه های مصوب شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره پنجم هستیم.

وی با تشکر از تمامی افرادی که در اجرای پروژه فیبرنوری شهرداری ارومیه ، افزود: میانگین سنی پرسنل فعال در حوزه برنامه ریزی و اجرای این پروژه 30 تا 32 است و این پروژه همچنین دستاوردی از سوی جوانان برای شهر و شهرداری است تا بدانیم با جوانان کارها دشوار نیست و این مهم در ارومیه با تصمیم گیری به موقع شورای شهر اتفاق افتاده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بستر حاضر برای ارائه بیشتر خدمات رسانی به شهروندان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اصغرزاده ادامه داد: تکمیل رینگ میانی شهر، احداث 14 باب فرهنگسرا، ساحل سازی و بسترسازی رودخانه شهرچای در محدوده شهری، پروژه تجاری سیتادیوم و سرمایه گذاری در حوزه ورزش و والیبال از جمله اقدامات خوب و قابل توجه شورای اسلامی شهر از سال 91 تا به حال بوده است.

وی یادآور شد: امروز در زمانی زندگی می کنیم که فراتر از هوشمندسازی به دنبال هوش مصنوعی هستیم.

اصغرزاده تصریح کرد: ان شاء الله با توسعه و تقویت پهنای باند امیدواریم مردم ارومیه بیش از پیش بتوانند در بستر فناوری های نوین از خدمات شهرداری و مدیریت شهری استفاده کنند و در این راستا شاهد رونق کسب و کارها و توسعه موضوعات علمی باشیم.

وی عنوان کرد: بستر لازم برای توسعه موضوعات علمی فراهم شده و ان شاء الله با همکاری مجموعه هایی همچون پارک علم و فناوری شاهد این مهم نیز باشیم.

اصغرزاده تصریح کرد: ارومیه جز پنج کلانشهر پایلوت از سوی وزارت کشور انتخاب شده بود و در این راستا از همراهی دولت و استانداری قدردانی می کنم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تشکر مجدد از پرسنل زحمتکش حوزه فناوری اطلاعات در طی نزدیک به یک دهه گذشته خاطرنشان کرد: ان شاء الله شهروندان نیز بیش از این شاهد به ثمر نشستن تلاشهای خادمان خود در شورای اسلامی شهر ارومیه باشند.

Print
دسته ها: اخبار, خرداد
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان