ارومیه،بلوار شهید رجایی،طبقه فوقانی شهرداری منطقه3

  تلفن: 04433475914  دورنگار: 04433477881

              کدپستی: 5713913553

       پست الکترونیکی : fava@urmia.ir

حمایت یکپارچه شورای شهر و مدیران شهرداری از برنامه ها و توسعه حوزه فناوری اطلاعات

در جلسه بررسی بودجه سازمان فاوا مطرح شد:

  • 25 دی 1399
  • نویسنده: reza shokri
  • تعداد نمایش ها: 1292
  • 0 نظرات
حمایت یکپارچه شورای شهر و مدیران شهرداری از برنامه ها و توسعه حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، جلسه بررسی بودجه  پیشنهادی سال ۱۴۰۰ و گزارش عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به ریاست بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس کمیته شهر هوشمند، برگزار شد.

این جلسه با حضور قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، ، نقشین عضو شورا، عدل دوست قائم مقام شهردار، حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی ، اشرفی معاون مالی اقتصادی، کاظمی مدیر حراست، سهندی دبیر کمیته پدافند سایبری استان، فلاح مشاور it شهردار و سایر مدیران شهرداری  ترتیب یافته بود.

در این جلسه حسین بخشایشی رییس شورای اسلامی شهر ارومیه  ضمن تقدیر از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: قابل ستایش و تقدیر است که سازمان فناوری شهرداری ارومیه از جهت خدمات غیرحضوری بین کلانشهرها جز سه شهرداری برتر کشور است.

وی گفت: باید به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اهمیت بیشتری داد و قدردان اقداماتش بود چرا که پروژه فاخر فیبر نوری  که یک پروژه عظیم است  بدون یک ریال هزینه از سوی سازمان فاوا پیاده شده و دهه فجر بطور کامل  ۷۱ کیلومتر افتتاح خواهد شد.

قاسم جلیلی نژاد مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات آذربایجان غربی در این جلسه ضمن تقدیر از پروژه فیبر نوری گفت: در مقایسه با سایر استان ها تعدادی از خدمات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه منحصر بفرد و در برخی موارد در هیج جای کشور وجود ندارد.

عبدالرحمن نقشین عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  طی سخنانی ادامه داد: امنیت اطلاعات و ارتباطات شهرداری بیشتر از هر موضوع دیگری برایمان اهمیت دارد که نگهداری آن یک طرف قضیه است.

وی افزود: استرسی که مدیر و کارکنان این سازمان دارند بیشتر از قسمتهای دیگر شهرداری است پس باید توجه ویژه ای به حوزه سازمان فاوا شود و از خدماتی که سازمان ارائه داده  تشکر ویژه کرده و از پروژه های سال  آینده استقبال کرد.

غلامرضا عدل دوست قائم مقام شهردار ارومیه هم انتظاراتی از سازمان فاوا داشت و خواستار انجام برخی از پروژه هایی شد که در جلسه مطرح شد و در مقابل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز ضمن قول مساعد خواستار حمایت بیشتر شد.

وی ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات رییس و کارکنان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: سازمان فاوا را جز استثناها در نظر گرفته و در خصوص بودجه نیز افزایش را لحاظ کردیم تا خدمات بهتری ارائه داده و از برنامه هایش حمایت می کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

حسین اشرفی معاون مالی اقتصادی شهرداری ارومیه نیز در این جلسه گفت: بابت تامین مالی و طراحی و تهیه  سخت افزارها و نرم افزار ها از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت می کنیم  و با توجه به شیوع کرونا باید سازمان فناوری اطلاعات و خدمات غیر حضوری بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

صادق حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری ارومیه در این جلسه ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه  از سازمان فناوری اطلاعات  و ارتباطات گفت:چون استارت این سازمان توسط وی صورت گرفته تمام مشکلات و بیگانگی هایی که به  سازمان فاوا ضربه میزند را لمس و درک می کند.

وی خواستار حمایت همه جانبه از سازمان فاوا از جانب تمامی مدیران شد تا عملکرد این سازمان بیشتر شده و خدمات بیشتری به شهروندان  و پرسنل شهرداری ارائه دهد و هم پیگیر موضوع مهم شهرداری و شهر هوشمند باشد.

یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه نیز طی سخنان مفصلی ضمن ارائه گزارش عملکرد یک سال گذشته حوزه فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه ،استراتژی، چشم انداز و طرح ها و برنامه های آتی حوزه فناوری اطلاعات شهرداری را شرح داد.

در این جلسه استراتژی سال ۱۴۰۰ شهرداری ارومیه شامل تحقق شهر هوشمند با رویکرد شهروندمداری،توسعه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی، استقرار نظام بهینه خودکار سازی شده فرایندها مبتنی بر دانش عنوان  و اعلام شد که  توسعه استفاده از ابزار نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات، بازویی کارآمد و مطمئن برای شهرداری است.

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان