ارومیه،بلوار شهید رجایی،طبقه فوقانی شهرداری منطقه3

  تلفن: 04433475914  دورنگار: 04433477881

              کدپستی: 5713913553

       پست الکترونیکی : fava@urmia.ir

راه اندازی سامانه تور مجازی ارومیه با هدف نمایش اماکن گردشگری/ خدمتی نو از سازمان فاوا در راستای ارومیه 2020

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه از راه اندازی سامانه گردشگری مجازی شهر ارومیه خبر داد

راه اندازی سامانه تور مجازی ارومیه با هدف نمایش اماکن گردشگری/ خدمتی نو از سازمان فاوا در راستای ارومیه 2020

 رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به تأکید شهردار محترم مبنی بر تلاش در راستای ارومیه 2020 گفت: گردشگران و علاقمندان جهت استفاده از تور مجازی شهر زیبای ارومیه می توانند از طریق پرتال WWW.fava.urmia.ir وارد قسمت تور مجازی شده و از این تکنولوژی نوین گردشگری بهره مند شوند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور از راه اندازی فاز اول پروژه تور مجازی ارومیه خبر داد.

 

وی ضمن با اهمیت شمردن این پروژه، افزود: سامانه گردشگری مجازی (Virtual Reality) یکی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه نمایش داده ها و اطلاعات به صورت مجازی از طریق سخت افزارهای پوششی از قبیل عینک های واقعیت مجازی است.

 

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: گردشگری مجازی به صورت خلاصه عبارت است از حضور مجازی و غیرفیزیکی گردشگر در مکان های توریستی که این حضور مجازی با بهرمندی از قدرت رسانه های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات میسر می شود.

 

اسدپور ادامه داد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در نظر دارد تا با بهره گیری از این تکنولوژی و با هدف های تعیین شده از سوی شهردار محترم در راستای ارومیه 2020، اماکن گردشگری و توریستی شهر را در قالب محتوای الکترونیکی و دیجیتال از طریق این تکنولوژی در معرض نمایش گذاشته تا گردشگران بتوانند به راحتی با استفاده از سامانه گردشگری مجازی شهرداری ارومیه به صورت غیرحضوری از اماکن و جاذبه های شهر بازدید کنند.

 

وی یادآور شد:  گردشگران و علاقمندان جهت استفاده از تور مجازی شهر زیبای ارومیه می توانند از طریق پرتال WWW.fava.urmia.ir وارد قسمت تور مجازی شده و از این تکنولوژی نوین گردشگری بهره مند شوند.

 

اسدپور اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای ارومیه 2020 شهر بین الملل گردشگری اقدام به پیاده سازی سامانه گردشگری مجازی کرده است.

 

 رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در پایان فاز نخست پروژه تور مجازی شهر ارومیه را در 20 عنوان شامل اماکن و جاذبه های گردشگری زیر معرفی کرد:  1- تفرجگاه بند ارومیه   2-  قلعه کاظم داشی    3- دهکده تفریحی ساحلی چی چست 4- پارک تخم مرغی 5- پل قویون ارومیه(تقاطع غیر همسطح شهید بهشتی)‌ 6- کوه سیر   7- پارک بزرگ ائللر باغی  8- پارک جنگلی شیخ تپه(بام شهر)  9- پارک گوللر باغی  10- دریاچه مارمیشو   11- آبشار سوله دوکل   12- بازار تاریخی چندصدساله ارومیه 13- مسجد تاریخی جامع ارومیه  14- مرقد امامزادگان محمد و ابراهیم (علیهم السلام) ( روستای امام زاده)   15- مسجد تاریخی و زیبای سردار ارومیه 16- منطقه سیلوانا ارومیه به عنوان جاذبه اکوتوریسم  17- کلیسای ننه مریم ارومیه( دومین کلیسای قدیمی جهان)  18- بنای تاریخی سه گنبد  19- پارک ساعت 20- باغ رضوان ارومیه

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
3/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان