اخبار فناوری IT

تولید و راه اندازی نرم افزار مدیریت کتابخانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی/ کارگاه آموزشی کتابخوانی برگزار شد

تولید و راه اندازی نرم افزار مدیریت کتابخانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی/ کارگاه آموزشی کتابخوانی برگزار شد

نویسنده: Anonym/ﺳﻪشنبه, 29 آبان,1397/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با توجه به هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: ارزش کتاب و کتابخوانی در انتقال دانش‏ها، به مراتب بیشتر و فراتر از دیگر ابزار آموزشی است.

وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه برای ارج نهادن به کتاب و کتابخوانی اقدام به تجهیز کتابخانه سازمان و خرید کتاب های عمومی و تخصصی جهت توانمندسازی پرسنل کرده است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: همکاران می توانند با امانت گرفتن کتاب های مورد نظر آگاهی خود را در آن زمینه بالا ببرند.

اسدپور ادامه داد: با تکیه بر دانش فنی همکاران، نرم افزاری نیز جهت مدیریت کتابخانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تولید و راه اندازی شد که این نرم افزار به منظور پیاده سازی یک سیستم جامع،تحت وب،یکپارچه و متمرکز مدیریت کتاب های سازمان طرح ریزی و پیاده سازی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این هفته سازمان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کتابخوانی به منظور نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی برای فرزندان پرسنل کرد که در این کارگاه به نحوه ارتباط مناسب و تاثیرگزار با فرزند، نوع کتاب، نحوه کتابخوانی، زمان مناسب برای کتابخوانی مواردی مطرح شد.

تعداد نمایش ها (1440)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان