اخبار فناوری IT

سامانه اینترنتی ملاقات مردمی شهروندان با شهردار ارومیه راه اندازی شد

سامانه اینترنتی ملاقات مردمی شهروندان با شهردار ارومیه راه اندازی شد

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 04 آبان,1398/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
3/6

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا یاسر اسدپور رئیس سازمان فاوا اظهار کرد: سازمان فاوا همواره تلاش کرده با بکارگیری ظرفیت‌های الکترونیک در جهت حرکت به سمت شهری هوشمند، ضمن ایجاد پل های ارتباطیِ گوناگون، برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان، گامی موثر در جهت تسهیل تعامل دو سویه با شهروندان و تسریع رسیدگی به مشکلات بردارد.


اسدپور با اشاره به اینکه پیش از این ملاقات شهروندان با شهرداران مناطق تنها از طریق مراجعه حضوری میسر بود؛ افزود: تاکنون دسترسی به سامانه مذکور بصورت داخلی در مجموعه شهرداری ارومیه امکان پذیر بوده و متقاضیان برای ثبت نام می بایست به صورت حضوری به دفتر شهردار مراجعه و پس از ثبت درخواست خود، اقدام به پیگیری جهت برقراری ملاقات مردمی می‌کردند.


گفتنی است سامانه ملاقات مردمی هم اکنون به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفته و شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی khedmat.urmia.ir وارد قسمت درخواست ملاقات با شهردار شده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.


از مزایای این سامانه امکان ثبت درخواست به صورت غیرحضوری است که در این شیوه فرد متقاضی می‌تواند با بارگذاری مستندات در سامانه و وارد کردن شماره همراه خود؛ درخواست را ثبت و در ادامه از طریق پیامک و کد رهگیری، روند رسیدگی به وی اطلاع داده خواهد شد

تعداد نمایش ها (1920)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان