اخبار فناوری IT

فاز دوم پروژه فیبر نوری به طول 18 کیلومتر گشایش می یابد

فاز دوم پروژه فیبر نوری به طول 18 کیلومتر گشایش می یابد

طی مهر ماه سال جاری: فاز دوم پروژه فیبر نوری به طول 18 کیلومتر گشایش می یابد

نویسنده: پشتیبانی/ﺳﻪشنبه, 07 خرداد,1398/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا؛  یاسر اسدپور با بیان اینکه پروژه فیبر نوری شهرداری به طول 67 کیلومتر در حال اجرا است، بیان کرد: در حال حاضر 31 کیلومتر از 67 کیلومتر پروژه فیبر نوری شهرداری به اتمام رسیده است.

وی با اعلام این که هم اینک فاز دوم پروژ فیبر نوری به طول 18 کیلومتر در حال اجرا است، عنوان کرد: این فاز طی مهر ماه سال جاری گشایش می یابد و البته فاز اول نیز به طول 20 کیلومتر نیز به اتمام رسیده است که فاز اول و دوم پروژه معابر داخل شهر را شامل می شود .

اسدپور با اشاره به فاز سوم پروژه فیبر نوری اظهار کرد:  فاز سوم نیز به طول 29کیلومتر که کمربندی میانی و بیرونی شهر را شامل می شود بعد از اتمام فاز دوم وارد فاز اجرایی می شود.

وی گفت:  پروژه فوق با صرف اعتباری  بیش از 40 میلیارد تومان در طول مدت  یک سال وارد فاز اجرایی شد و پیش بینی می شود طرح تا پایان سال جاری به اتمام رسید.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با بیان اینکه  اکثر شبکه های کامپیوتری و یا مخابرات از راه دور در مقیاس وسیعی از فیبر نوری استفاده می نمایند عنوان کرد: یکی از زیرساخت های مهم توسعه خدمات الکترونیک و رسیدن به اهداف شهر هوشمند توسعه شبکه فیبر نوری است و با توجه به مزایای فراوان فیبر نوری، امروزه از این نوع کابل ها در موارد متفاوتی استفاده می شود .

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق شهر هوشمند باید امکانات زیر ساخت ای را توسعه داد و در این راستا مدیریت شهری در تلاش است در این زمینه خدماتی که به مردم ارائه می دهد بصورت الکترونیک باشد .

تعداد نمایش ها (1591)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان