اخبار فناوری IT

نرم افزارهای تخصصی در حوزه IT مدیریت شهری بصورت یکسان و نه جزیره ای تولید شود

نرم افزارهای تخصصی در حوزه IT مدیریت شهری بصورت یکسان و نه جزیره ای تولید شود

نویسنده: پشتیبانی/جمعه, 12 مهر,1398/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه؛ سیف الله مطلبی در نشست مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهر های کشور  بیان کرد: هموراه در اجلاس مدیران کلانشهر ها  درخواست داریم که توجه ویژه به شهرداری شهر های کوچک داشته باشند.

 وی بیان کرد:  شهرداری ها نهادی های قدرتمند مالی هستند اما  به تناسب قدرت مالی نتوانسته اند به سمت شهر هوشمند حرکت کنند و این سیاسیت گذاری های خاص در این زمینه را می طلبد.

 مطلبی اظهار کرد:  با تولید نرم افزارهای تخصصی در حوزه IT مدیریت شهری  بصورت یکسان و نه جزیره ای شاهد کاهش هزینه و توسعه در حوزه IT باشیم.

وی گفت: باید به پرداخت های الکترونیک درحوزه مالی و شهر سازی مدیریت  شهری  نگاه ویژه شود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای  استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد:  کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های شهرهای استان آذربایجان غربی با محوریت سازمان فن اوری و اطلاعات شهرداری  ارومیه جهت ارائه پیشنهادات و تبادل تجربیات تشکیل یافته است.

وی با بیان اینکه شهرداری شهر های  کوچک کشور چشم امیدشان به شهرداریهای کلانشهر در حوزه فن اوری اطلاعات و ارتباطات است، اظهار کرد: امید است با تولید  نرم افزار ها در حوزه IT گام موثری در ارتقای حوزه فن اوری اطلاعات در شهرها برداریم.

گفتنی است؛ در نشست مدیران فن اوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهر های کشور تفاهم نامه ای با دفتر امور شهری استانداری آذربایجان غربی در خصوص امکان ارائه خدمات به تمامی شهر های استان در راستای ایجاد درآمد های پایدار با در نظر گرفتن صرفه و صلاح طرفین و استفاده از تجربیات کارشناسان فاوا شهرداری ارومیه در جهت ارتقاء سطح کیفی و دانش فنی مدیران IT در شهر های استان  به امضا رسید.

تعداد نمایش ها (1159)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان