آخرین اخبار

اریکسون برپایه مطالعات جدید خود پیش‌ بینی کرد: 8 میلیارد مشترک شبکه پهن‌باند تا سال ۲۰۲۰

اریکسون برپایه مطالعات جدید خود پیش‌ بینی کرد: 8 میلیارد مشترک شبکه پهن‌باند تا سال ۲۰۲۰

نویسنده: پشتیبانی/یکشنبه, 05 بهمن,1393/دسته ها: اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
به گزارش روابط عمومی سازمان از ایتنا، شرکت اریکسون بر پایه آخرین پیش بینی های خود اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ میلادی تلویزیون های آنالوگ به طور کامل بازنشسته می شوند.

شرکت مخابراتی اریکسون برای اعلام این آمارها مطالعه گسترده ای را به مدت ۶ ماه انجام داد و نتایج حاصل از آن را در گزارشی با عنوان Media Vision 2020 منتشر کرد.

اریکسون در این گزارش پیش بینی کرد که در سال ۲۰۲۰ میلادی ارزش صنعت جهانی تلویزیون به بیش از ۷۵۰ میلیارد دلار می رسد. این بازار در سال ۲۰۱۳ میلادی ۵۳۰ میلیارد دلار ارزش داشته است.

این مرکز همچنین توضیح داد که در سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۰ میلیارد دستگاه الکترونیکی در سراسر جهان به اینترنت متصل خواهند بود که در این بین ۱۵ میلیارد عدد از آنها می توانند خدمات ارتباطی ویدیویی را نیز در اختیار کاربران بگذارند.

"پر بورگکلینت"(Per Borgklint) مدیر مرکز راهکارهای پشتیبان و خدمات تجاری اریکسون گفت: هیچ کس نمی تواند با اطمینان در مورد آینده صحبت کند. اما جهت و مسیری که زندگی ما پیش می برد مشخص است. در این مسیر گیرنده های تلویزیونی به میزان قابل ملاحظه تغییر می کنند و برای مشتریان ما بسیار ضروری به نظر می رسد که از هم اکنون استراتژی های خود را برای ۶ سال آینده هماهنگ کنند.
لازم به ذکر است که در این گزارش جامع اطلاعاتی در مورد آینده های فرصت های تجاری و سازمانی داده شده است.

تعداد نمایش ها (2879)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان