آخرین اخبار

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه به زمین خورد

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه به زمین خورد

نویسنده: Anonym/شنبه, 24 شهریور,1397/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه،  محمد حضرتپور اظهار کرد:  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به افتتاح آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه با هزینه اجرایی چهارصدمیلیاردریال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی کرد.  

وی افزود: پروژه اختصاصی فیبر نوری شهرداری ارومیه در فاز نخست به طول 67 کیلومتر و با مشارکت ایرانسل در مدت یکسال اجرا می شود که این پروژه تنها یکی از پروژه های متعدد شهر هوشمند ارومیه است.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه ارومیه جز پنج شهر هوشمند در سطح کشور است، گفت: با اقدامات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در حوزه شهر هوشمند شاهد ارتقاء خدمات رسانی در حوزه های خدمات شهری به شهروندان و کاهش مراجعات مردم به شهرداری و همچنین توسعه دولت الکترونیک خواهیم بود.

حضرت پور تصریح کرد: مدیریت یکپارچه دولت الکترونیک یکی از مهمترین ملاحظات برای فرایند هوشمندسازی است و باید این مورد را پیگیر باشیم.

وی یادآور شد: امکان توسعه خدمات الکترونیک و  تأمین بستر ارتباط پرسرعت جهت انتقال حجم وسیع اطلاعات میان واحدهای تابعه شهرداری و مراکز تجاری، اداری، آموزشی و مسکونی و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک از جمله مهمترین مزایای بهره برداری از پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه خواهد بود.

تعداد نمایش ها (1471)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان