آخرین اخبار

برای سال 1400 شهرداری اصفهان به سمت درآمدهای پایدار از محل شهر هوشمند حرکت می کند

برای سال 1400 شهرداری اصفهان به سمت درآمدهای پایدار از محل شهر هوشمند حرکت می کند

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 13 مهر,1398/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه؛ حمیدرضا ابطحی با اشاره به اینکه تاکنون بیشتر سیاست گذاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان، ارائه خدمات بهتر به خود شهرداری بوده است گفت: بنابراین کمتر به دنبال کسب درآمد برای شهروندان از حوزه آی تی بوده اما برای سال 1400به سمت درآمدهای پایدار حرکت می کند.

وی با بیان این که مهمترین نکته برای داشتن یک شهر هوشمند، تغییر بینش و نگرش مدیران ارشد شهری نسبت به این موضوع است اظهار کرد: بنابراین در وهله نخست باید این توجه را در مجموعه مدیریت شهری ایجاد کرد که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، عامل ایجاد تحول و تغییر در مجموعه مدیریت شهری است.

ابطحی گفت: عامل بعدی حرکت به سمت شهر هوشمند، ترغیب و تشویق شهروندان و آموزش آنها به استفاده از فناوری های جدید و مزایای آن است.

وی اظهار کرد: همچنین شفاف سازی، تسهیل و تسریع امور در هوشمندسازی از سایر عوامل حرکت به سمت شهر هوشمند بوده است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: از سوی دیگر، شهر هوشمند نیازمند زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مناسب است.

وی بیان کرد: متاسفانه مدیریت شهری تاکنون به این باور که، هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات عامل ایجاد تغییر و تحول است نرسیده است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه های اجرایی شهرداری اصفهان در حوزه آی تی و شهر هوشمند افزود: راه اندازی پروفایل شهروندی، طرح مکانیزه پرداخت الکترونیکی در ناوگان حمل و نقل و نیز طرح ترافیک شهر اصفهان از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیشتر سیاست گذاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان، ارائه خدمات بهتر به خود شهرداری بوده است گفت: بنابراین کمتر به دنبال کسب درآمد برای شهروندان از حوزه آی تی بوده اما برای سال 1400به سمت درآمدهای پایدار حرکت می کند.

تعداد نمایش ها (1347)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان