آخرین اخبار

توسعه خدمات الکترونیک از دغدغه های مدیریت شهری ارومیه است

توسعه خدمات الکترونیک از دغدغه های مدیریت شهری ارومیه است

نویسنده: Anonym/یکشنبه, 30 دی,1397/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ صادق حسین دوستی بیان کرد: تعجیل در اصلاح آرشیو الکترونیکی شهرسازی مناطق موجب ارتقای درآمد آنها خواهد شد.

وی بیان کرد: توسعه خدمات الکترونیک در حوزه های مختلف شهرداری ارومیه از دغدغه های اصلی معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه می باشد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه افزود: ارتقاء سیستم های نرم افزاری وسخت افزاری موجود در مناطق پیگیری می شود.

وی در ادامه با اشاره برنامه ریزی و ابداع یک برنامه و افق جدید برای ارتقاء عملکرد شهرداری و سپس اجرای آن، بیان کرد: معاونت برنامه ریزی بررسی فرایندهای کاردر حوزه نظارت را بررسی می کند این فرایندها جهت ارتقاء راندمان کاری و افزایش رضایت شهروندان اجرا می شود.

حسین دوستی با بیان اینکه معاونت برنامه ریزی به کیفیت عملکرد امور نگاه ویژه دارد، اظهار کرد: برای افزایش کیفیت امور کار ها در شهرداری، عملکردها در طی مراحی فرایند های جاری ثبت شده است .

وی گفت: معاونت برنامه ریزی 360 فرایند را ثبت وظیفه کرده است و در قدم ها بعدی فرایندهای ثبت شده با کار کارشناسی به فرایند جدید تبدیل می شود تا هزینه ها کاهش یابد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با بیان اینکه شناسایی فرایندها در حال حاضر در سازمان ها ی شهرداری در دست اجرا است ، عنوان کرد: نگاه معاونت برنامه ریزی ابداع یک برنامه جدید برای ارتقاء عملکرد شهرداری و سپس اجرا است.

وی با اشاره به اجرای مدل برنامه ریزی تعالی سازمان درمناطق 5 گانه شهرداری ارومیه، بیان کرد: مدلی تعالی سازمان شاخصی برای اندازگیری کارکرد سازمان است و در حوزه برنامه ریزی از یک مدل برنامه 5 ساله استفاده می کنیم که به منابع سازمان توجه کند و سازمان را در مسیر رو به هدف ارزیابی می کند

تعداد نمایش ها (1816)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان