آخرین اخبار

حضور مدیرعامل و کارکنان سازمان در مراسم باشکوه رونمائی از ماکت هواپیمای امام خمینی(ره)

حضور مدیرعامل و کارکنان سازمان در مراسم باشکوه رونمائی از ماکت هواپیمای امام خمینی(ره)

نویسنده: Anonym/دوشنبه, 13 بهمن,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهرداری ارومیه  در اقدامی خلاقانه با بهره گیری از هنرمندان خوش ذوق بومی ماکت هواپیمای حامل امام  راحل  را طراحی نموده و در میدان انقلاب نصب نمودند.  

ارومیه که از دیر باز یکی ازعوامل تاثیر گذار در امر پیروزی انقلاب اسلامی  بوده است  با حماسه دوم بهمن ماه 1357 در ارومیه که  منشاء ظهور تاریخ زرین در سیر انقلاب اسلامی در این استان و ارومیه به شمار می رود نام خود را در تاریخ انقلاب ثبت نموده است.

در روزهای تداوم نهضت بزرگ انقلاب اسلامی، جرقه اولین مبارزه مسلحانه در ارومیه کلید خورد که در شکل گیری و هدایت آن حجت الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه پیشین ارومیه بیشترین نقش را داشت.نماد جنگ مسلحانه انقلاب و پیروزی اولین برخورد مسلحانه با عوامل رژیم طاغوت مسجد اعظم ارومیه است که در مرکزیت شهر قرار گرفته است.

لذا در 36 امین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران  شهردار محترم ارومیه  با توجه به پیشینه ی تاریخی این شهر در امر انقلاب با برگزاری جشنی با شکوه از ایام الله دهه فجر خبر داد.

در این رونمایی شهردار محترم با هدیه گل هایی با مظمون گرامیداشت ورود امام (رضی)  به میهن عزیزمان در تاریخ 12 بهمن ، این روز فرخنده را به همشهریان گرامی تبریک عرض نمودند.

مدیر عامل سازمان فاوا نیز به همراه جمعی از کارکنان این سازمان در مراسم رونمایی از آغاز دهه ی فجر شرکت کرده و حضور در این مراسم شکوهمند را  فریضه ای بزرگ تلقی نمودند.

تعداد نمایش ها (3088)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان