آخرین اخبار

رسانه های خارجی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به کمیته امداد هستند/ سامانه سخاوت یکی از طرح های موفق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

رسانه های خارجی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به کمیته امداد هستند/ سامانه سخاوت یکی از طرح های موفق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

نویسنده: Anonym/ﺳﻪشنبه, 04 دی,1397/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
3/0
شهردار ارومیه ضمن تشکر از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: سامانه سخاوت یک ایده امدادی برای فعال کردن موسسات خیریه بود که با همکاری شهرداری ارومیه اجرایی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در نشست با قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار کرد: سامانه سخاوت یک ایده امدادی برای فعال کردن موسسات خیریه بود که با همکاری شهرداری ارومیه اجرایی شد.

وی افزود: شهرداری ارومیه تمامی تلاش خود را می کند که در این راستا به مردم و کمیته امداد کمک کند.

شهردار ارومیه با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمنان کشور به کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: رسانه های خارجی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به کمیته امداد هستند تا بین مردم و کمیته امداد فاصله بیاندازند.

حضرت پوربا تشکر از تلاشهای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای راه اندازی سامانه سخاوت تصریح کرد: مشارکت مردم در حل و مدیریت بحران های اجتماعی بسیار مهم و ضروری است و رسالت کمیته امداد در این شرایط سخت تر است.

وی ادامه داد: باید با کارهای فرهنگی حس انسان دوستانه مردم را تقویت و آنها را ترغیب کرد.

شهردار ارومیه ضمن تشکر و قدردانی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری جهت طراحی و راه اندازی سامانه سخاوت خاطرنشان کرد: سامانه سخاوت یکی از طرح های موفق در شهر ارومیه است که توسط شهرداری ارومیه و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرایی شد که خوشحالیم که موفقیت آن رضایتمندی را در پی داشته است.

تعداد نمایش ها (1559)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان