آخرین اخبار

سامانه یکپارچه حضور و غیاب شهرداری ارومیه راه اندازی شد

سامانه یکپارچه حضور و غیاب شهرداری ارومیه راه اندازی شد

نویسنده: پشتیبانی/یکشنبه, 24 شهریور,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

یاسر اسدپور، رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه از ایجاد سیستم یکپارچه ثبت مرخصی و حضور و غیاب در مجموعه شهرداری ارومیه با هدف متمرکز سازی اطلاعات پرسنلی، حضور و غیاب و تردد کلیه کارکنان بصورت تحت وب در شهرداری ارومیه، مناطق و سازمان های تابعه خبر داد

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا یاسر اسدپور هدف از اجرای این پروژه متمرکز کردن اطلاعات  پرسنلی، حضور و غیاب و تردد کلیه کارکنان، ایجاد قابلیت انتقال تردد ها به سیستم حقوق و دستمزد و محاسبه کارکرد با استفاده از این اطلاعات، ثبت مرخصی و ماموریت به صورت سیستمی توسط خود پرسنل و کاهش هزینه و اتلاف وقت دانست و گفت: اجرای چنین پروژه هایی در راستای مکانیزه کردن کلیه فعالیت ها و گام برداشتن به سوی شهر الکترونیک صورت می گیرد و جزء اقدامات زیرساختی و پایه ای برای تحقق این امر است.

وی افزود: از فعاليت‌هاي مهم اين سيستم، ارسال خودكار اطلاعات حضور و غياب جهت انجام محاسبات حقوق كاركنان به سيستم «حقوق و دستمزد» مي‌باشد.

این سیستم در 5 منطقه شهرداری ارومیه، شهرداری مرکزی، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان آتش نشانی، سازمان سیما منظر، سازمان عمران، سازمان آرامستان، سازمان پسماند، سازمان میادین، سازمان حمل نقل بار و مسافر، سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی، سازمان سرمایه گذاری، اداره املاک، اداره درامدهای عمومی و کلیه فرهنگسراهای سطح شهر نصب و راه اندازی گردید.

رئیس سازمان فاوا گفت: عملیات پیاده سازی این  سامانه در مناطق و واحد های تابعه شهرداری از مهرماه سال 1397 شروع و یک سال به طول انجامید. با راه اندازی این سامانه مبلغ 5.800.000.000 ریال از بابت قفل نرم افزاری و خرید نرم افزار یکپارچه که توسط همکاران فنی سازمان تولید شده صرفه جویی شده است.

اسدپور همچنین از مزایای این سیستم به: یکپارچه شدن تمامی دستگاه ها، تجمیع اطلاعات کلیه پرسنل در یک پایگاه داده، پشتیبانی آسان و کم هزینه از اطلاعات، نظارت بر حضور غیاب  همه واحدها، صرفه جویی در کاغذ، ایجاد نظم بین پرسنل و شفاف شدن اضافه کار واقعی پرسنل اشاره کرد.

تعداد نمایش ها (2072)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان