آخرین اخبار

شروع گام اول هوشمند سازی مدیریت پسماند در شهرداری ارومیه

شروع گام اول هوشمند سازی مدیریت پسماند در شهرداری ارومیه

نویسنده: روابط عمومی/پنجشنبه, 20 تیر,1398/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
5/0
جلسه بررسی و هماهنگی جهت راه اندازی نرم افراز هوشمند مدیریت پسماند به منظور ساماندهی فرآیند مدیریت پسماندهای شهری باحضور مدیر عامل محترم سازمان پسماند ومدیر عامل سازمان فاوا وهمکاران حوزه نرم افزار وهوشمندسازی سازمان فاوا در محل سالن جلسات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا مدیرعامل سازمان یاسر اسدپور عنوان کرد:با توجه به اهمیت مدیریت بهینه پسماندهای شهری در کلانشهر ارومیه ، نیاز به ابزاری کاربردی و دقیق برای ساماندهی مدیریت پسماند و ارائه گزارشات آماری دقیق به تفکیک مناطق و ناحیه های شهری می باشد. نرم افزار تخصصی مدیریت پسماند بر اساس استانداردها و نیازهای ارائه شده درمستندات، اقدام به اجرایی نمودن فرآیندهای مدیریت پسماند به صورت مکانیزه و هوشمند نموده است.

وی افزود:نرم افزار فوق در جهت ساماندهی فرآیند مدیریت پسماندهای شهری و شامل ماژول های ذیل میباشد:

1-سامانه مدیریت خاک و نخاله عمران و ساختمانی
2-مدیریت مشاغل پر زباله
3-مدیریت همیاران بازیافت وقرعه کشی
4-مدیریت باسکول و توزین هوشمند
5-مدیریت جز باکس و بازوان غلطان

گفتنی است این نرم افزار بصورت تحت وب بوده وبعضی از ماژول ها دارای نسخه اپلیکشن آندروید می باشد.Ios،

در ادامه بیان کرد:اهداف استفاده از این نرم افزار وجود یک سیستم یکپارچه ،کاهش تخلفات ،محاسبه و کنترل مبالغ دریافتی و پرداختی با ثبت ،گزارش گیری مناسب ،مدیریت منابع و افزایش بهره وری و کنترل پذیری ،کنترل و نظارت مستمر بر عملیات اجرایی ،ارائه گزارشات آماری دسترسی تحت وب درخواست کنندگان و مدیریت کاربران می باشد.

در پایان جلسه مهندس یوسفی مدیرعامل پسماند به لزوم هوشمند سازی مدیریت پسماند و حوزه ماشین آلات شهرداری اشاره و بر آمادگی این سازمان در راستای همکاری بر مباحث هوشمندسازی با سازمان فاوا اشاره کرد واولویت های این موضوع را برشمرد.

تعداد نمایش ها (1709)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان