آخرین اخبار

پروژه فیبر نوری شهرداری منبع درآمدی پایدار و مطمئن/ زیرساخت اصلی کنترل و پیگیری جرایم رانندگی محدوده ترافیکی زوج و فرد ارومیه فراهم می شود

پروژه فیبر نوری شهرداری منبع درآمدی پایدار و مطمئن/ زیرساخت اصلی کنترل و پیگیری جرایم رانندگی محدوده ترافیکی زوج و فرد ارومیه فراهم می شود

نویسنده: Anonym/چهارشنبه, 11 مهر,1397/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه؛ یاسر اسدپور با اشاره به پیشرفت چهار کیلومتری در اجرای پروژه فیبر نوری شهرداری ارومیه اظهار کرد: پیش بینی می کنیم فاز اول و دوم پروژه فیبر نوری شهرداری ارومیه تا پایان امسال اتمام شود.

وی با بیان اینکه تا یکسال فرصت داریم این پروژه را در سه فاز اجرایی کنیم، افزود: چنانچه امورات به خوبی و طبق برنامه ریزی ها پیش برود حتی در تلاشیم فاز سوم این پروژه را تا سه ماهه نخست سال آینده به اتمام برسانیم.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: پروژه علیرغم اینکه مدت زمان زیادی از آغاز عملیات اجرایی آن نمی گذرد، پیشرفت خوبی دارد و با شرکت های خدمات رسان، معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه هماهنگی کامل در این راستا وجود دارد.

اسدپور ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل در اجرای پروژه فیبر نوری تطبیق با خط تراموای شهر ارومیه است تا در آینده بدون مشکل و آسیب به فیبر نوری اجرای پروژه مذکور را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه فیبر نوری شهرداری منبع درآمدی پایدار و مطمئن برای این مجموعه است، تصریح کرد: در حال رایزنی با FCP(شرکتهای دارای مجوز ارایه خدمات اینترنتی و خدمات IPTV) برای درآمدزایی هستیم تا با واگذاری بستر فیبر به FCP ها به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

اسدپور یادآور شد: اجرای پروژه فیبر نوری علاوه بر درآمدزایی، صرفه جویی در هزینه های ارتباطات شهرداری ارومیه را در پی خواهد داشت، چرا که سالانه مبالغ کلانی از سوی شهرداری ارومیه در این راستا هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای پروژه فیبر نوری زیرساخت اصلی امکان کنترل تخلفات رانندگی در سطح شهر با استفاده از دوربین های کنترل ترافیک شهرداری میسر خواهد شد، اظهار کرد: بستر لازم جهت کنترل محدوده زوج و فرد و امکان ثبت و پیگیری جرایم رانندگی انجام گرفته و باعث کاهش ترافیک و ایجاد نظم می شود.

اسدپور همچنین درباره درآمدزایی پروژه فیبر نوری شهرداری ارومیه افزود: چون فیبر نوری شهرداری ارومیه از اماکن و خیابان های مختلف شهر عبور می کند و اماکن و ادارات مستقر از این خط فیبر نوری استفاده خواهند کرد، منبع درآمدی دیگری برای شهرداری ارومیه ایجاد می شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین منابع درآمدی از طریق شبکه فیبر نوری شهرداری ارومیه فراهم کردن زیرساخت اصلی شهر هوشمند ارومیه در جهت راه اندازی اینترنت اشیا به صورت وسیع و گسترده در سطح شهراست.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با بیان به اینکه پروژه فیبر نوری از پروژه های مهم شهر هوشمند ارومیه است، با اشاره به موفقیت شهرداری ارومیه در جذب سرمایه گذار خاطرنشان کرد: در ارومیه برخلاف اکثر شهرهایی که در آن پروژه های فیبر نوری اجرا شده، بخش خصوصی سرمایه گذار بوده و شهرداری ارومیه در این زمینه موفق عمل کرده است.

تعداد نمایش ها (2028)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان