ارومیه جزء شهرهای پیشرو کشور در ارائه خدمات غیرحضوری است
رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه:
نویسنده: روابط عمومی/پنجشنبه, 24 مهر,1399/دسته ها: اخبار, اخبار IT
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان غربی گفت: دنیا امروز با سرعت هرچه تمامتر به سمت فناوری اطلاعات حرکت می کند و حتی اگر امروز برای ساعاتی در این حوزه اختلال به وجود بیاید در شهرداری ارومیه هیچگونه خدماتی را شاهد نخواهیم بود. وی با اشاره به خدمات غیرحضوری به شهروندان و اهمیت این موضوع به ویژه در ایام فعلی که مصادف با شیوع کرونا است، افزود: خانواده ها امروز هم علاقمند به فضای آنلاین هستند و هم باید با این موضوع بیشتر آشنا شوند. رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تصریح کرد: در شهرداری سعی می کنیم با توجه به گستردگی موضوع به این مهم توجه ویژه داریم و در شرایط کنونی شیوع کرونا مردم را به استفاده از خدمات غیرحضوری ترغیب کنیم. اسدپور ضمن قدردانی از ریاست و اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه و مدیران کل ادارات آذربایجان غربی اعم از ثبت اسناد، نظام مهندسی، راه و شهرسازی و ثبت احوال یادآور شد: این مجموعه ها با تعاملات و هماهنگی های به وجود آمده، به یاری شهرداری آمده اند تا شهروندان از مراجعات مکرر به ادارات رهایی یابند. وی اظهار کرد: در منطقه5 شهرداری ارومیه دیگر در حوزه استعلامات شهرسازی اعم از استعلامات بانک، نقل و انتقال، بانکی نیازی به مراجعه شهروندان نیست و به صورت متمرکز در سامانه میز خدمت khedmat.urmia.ir قابلیت دسترسی بوده و شهروندان می توانند با مراجعه به این سایت از این خدمات بهره مند شوند. اسدپور با اشاره به اینکه ارومیه جز شهرهای پیشرو در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان است، تأکید کرد: در استفاده از خدمات غیرحضوری پرینتی از سامانه گرفته می شود و با توجه به هماهنگی هایی که با ادارات مختلف شده، مورد قبول ادارات و نهادها است و شهروندان می توانند با ارائه این پرینت امور مربوط به خود را پیگیری کنند و نیازی به امضای حضوری مدیران شهرداری نیز نیست.
تعداد نمایش ها (1744)/نظرات (0)
کلمات کلیدی: