اخبار فناوری IT

الکترونیکی شدن تنظیم و ارجاع صورتجلسات شهرداری ارومیه

الکترونیکی شدن تنظیم و ارجاع صورتجلسات شهرداری ارومیه

نویسنده: مرتضی خوشبخت/پنجشنبه, 12 آبان,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، در راستای سهولت و تسریع انجام امور و رفاه پرسنل شهرداری و سیاست حذف کاغذ، الکترونیکی شدن فرم صورت جلسات از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستور کار قرار و  اجرایی شد.

پیش از این هنگامی که صورتجلسه ای نوشته می شد باید امضاهای آن بعد از اتمام جلسه و با نامه گردانی بین ادارات جمع آوری و سپس ابلاغ می شد اما هم اکنون فرم الکترونیکی در اتوماسیون اداری ایجاد شده که بعد از تنظیم و نگارش دستور جلسه و انتخاب اعضا حاضر و غایب، به صورت سیستمی به تمامی اعضا جلسه ارسال شده و به رویت آنها می رسد.

از مزیت های مهم الکترونیکی شدن صورتجلسات ارجاع سریع و آرشیو سیستمی صورتجلسات است که همیشه در دسترس اعضاء جلسه بوده و اعضاء از هر مکانی که دسترسی به اینترنت داشته باشند می توانند وارد کارتابل خود شده و به صورتجلسه موردنظر دسترسی داشته باشند.

شایان ذکر است صورتجلسه ای که به صورت دستی در صحن جلسه نوشته و به امضا می رسد، قابلیت پیوست در فرم ایجاد شده را دارد و به صورت مستند به فرم صورتجلسه پیوست می شود.

تعداد نمایش ها (698)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان