آخرین اخبار

اپلیکیشن تفکیک پسماند از مبدأ در شهر ارومیه راه اندازی می شود

اپلیکیشن تفکیک پسماند از مبدأ در شهر ارومیه راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، اپلیکیشن تفکیک پسماند از مبدأ در شهر ارومیه راه اندازی می شود.

نویسنده: reza shokri/شنبه, 29 مرداد,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در این راستا جلسه بررسی فرایند انجام کار اپلیکیشن تفکیک پسماند از مبدأ با حضور مرتضی بهرام رییس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه، رییس سازمان مدیریت پسماند و معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و کارشناسان مربوطه در سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه توسط یکی از شرکت های فعال در سطح کشور که سابقه خوبی در این زمینه دارد به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.


 در صورت راه اندازی این سامانه شهروندان می توانند به صورت کاملا الکترونیکی نسبت به ثبت و درخواست برداشت زباله خشک از دم منزل اقدام و در ازای تحویل پسماند، کیف پول الکترونیکی شان شارژ و می توانند نسبت به برداشت وجه و یا خرید از فروشگاه های معرفی شده اقدام کنند.

  راه اندازی این سامانه که به صورت موبایل بیس بوده و هم در گوشی های اندروئیدی و هم ios قابل استفاده است و با بهره برداری از سامانه  معضل بهداشتی و اجتماعی تفکیک زباله که هم‌اکنون در سطح شهر شاهد آن هستیم رفع خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه کارشناس شرکت مربوطه نسبت به ارائه توضیحات در خصوص فرایند کار و امکانات اپلیکیشن مذکور و همچنین تجارب شرکت در زمینه جمع‌آوری پسماند‌های خشک از درب منازل توضیحات لازم را ارائه  و نسبت به پاسخگویی سوالات حاضرین اقدام کرد.

تعداد نمایش ها (679)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان