آخرین اخبار

بررسی امکان انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و شرکت مخابرات در خصوص توسعه، بهره برداري و تجاری سازی پروژه فيبرنوري

بررسی امکان انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و شرکت مخابرات در خصوص توسعه، بهره برداري و تجاری سازی پروژه فيبرنوري

نویسنده: مرتضی خوشبخت/پنجشنبه, 05 آبان,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، با توجه به پیشنهاد تفاهم نامه شرکت مخابرات با موضوع ایجاد شبکه و توسعه زیرساخت فیبرنوری در راستای ایجاد شهرهوشمند، جلسه ای در این راستا برگزار شد.

 این جلسه با حضور نمایندگان شرکت مخابرات و کارشناسان سازمان فاوا و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی به نمایندگی از شهرداری ارومیه ترتیب یافت و در آن عنوان شد، مفاد تفاهم نامه پیشنهادی مغايرت کلی با سياست هاي تعيين شده شهرداري در حوزه توسعه فيبرنوري داشته و برابر اين تفاهم نامه منافع شهرداري تامين نخواهد شد.

 نمایندگان شهرداری ابهاماتی همچون نحوه مالکیت زیرساخت، تعهد حفاری، الزام شهرداری در خصوص استفاده از سرویس های مخابرات، شرایط سرمایه گذاری مشترک، نحوه استفاده شهرداری از سرویس های مخابرات و سهم درآمدی شهرداری از زیرساخت موجود و آتی(مسیر توسعه) تشریح کردند و مقرر شد با در نظر گرفتن صرفه و صلاح طرفین، موارد بازنگری، اصلاح و مجدد به شهرداری ارسال شود.

همچنین مقرر شد شرکت مخابرات مسیر پیشنهادی جهت توسعه فیبرنوری و مدل مالی پروژه را به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ارائه و در این خصوص اقدامات آتی شهرداری نیز منوط به بررسی و تایید مسیر توسعه فیبرنوری توسط طرفین خواهد بود و شرکت مخابرات فهرست سرویس های قابل ارائه بر بستر فیبرنوری، زمانبندی اجرای پروژه و نیز تکنولوژی اجرای پروژه را به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ارائه خواهد داد.

در این جلسه اعلام شد با توجه به پیشنهاد مطروحه توسط شرکت مخابرات و مطابق توافق و تایید طرفین، تمامی اقدامات فعلی و هزینه های احتمالی در صورتی که به هر دلیلی به قرارداد منجر نشود، هیچگونه تعهدی برای طرفین نخواهد داشت.

تعداد نمایش ها (828)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان