به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه یاسر اسدپور رئیس سازمان فاوا درباره این دوره آموزشی گفت : هیچ پیشنیازی برای این دوره نیاز نمیباشد، هر چند توصیه میشود که شرکتکنندگان در حوزه فناوری اطلاعات تجربه کاری داشته باشند
ایشان ادامه داد : ITIL چارچوبی جامع و جا افتاده در زمینة مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است که بر اساس گردآوری بهترین تجربیّات جهانی تدوین شده است. هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی کارشناسان با مهمترین و کلیدی ترین مفاهیم و فرآیندهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر پایه چارچوب ITIL می باشد.
اسدپور همچنین از ویژگی های این کارگاه به مشارکت گروهی، بحث و انجام سناريو، حل نمونه آزمونهاي بین المللی و استفاده از مثالهاي مرتبط با حوزه فعاليت هر كسب و كار اشاره کرد.
وی تصریح کرد : از کارشناسان محترم شرکت کننده در این کارگاه انتظار می رود در انتهای دوره، قادر به تشخیص اصول و قواعد کلیدی مدیریت خدمات IT ، مزایای پیاده سازی ITIL در سازمان ، فرآیندهای مدیریت خدمات و نقشه چرخه عمر خدمات ، مفاهیم و تعاریف کلیدی مرتیط با چرخه عمر خدمات ، فعالیت ها و نقش های مرتبط با چرخه عمر خدمات ، روابط هریک از اجزا چرخه عمر خدمات و نقشه دیگر اجزا و فاکتور هایی که بر کارایی چرخه عمر خدمات اثر می گذارند
اسدپور خاطرنشان کرد : این دوره آموزشی طی 3 روز از مورخه 97/06/03 الی 97/06/06 به مدت 27 ساعت با حضور کارشناسان حوزه IT شهرداری های استان در محل سازمان مدیریت صنعتی ارومیه برگزار گردید