آخرین اخبار

شهر هوشمند ارومیه با نقشه الکترونیکی هوشمند

شهر هوشمند ارومیه با نقشه الکترونیکی هوشمند

نویسنده: Anonym/ﺳﻪشنبه, 12 آبان,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه 94/8/12 روز سه شنبه رأس ساعت 10 صبح جلسه بررسی راه اندازی نقشه الکترونیکی شهر ارومیه با حضور معاونت محترم برنامه ریزی ، مدیرعامل محترم سازمان آمار وفناوری اطلاعات ، مدیریت محترم فنی و پشتیبانی ، کارشناس محترم نرم افزار و کارشناس محترم سایت و خدمات الکترونیکی و نماینده محترم شرکت گیتی افروز، در اتاق جلسه این سازمان برگزار گردید.

طراحی و تنظیم نقشه الکترونیکی شهر یکی از ایده های فاخر سازمان آمار وفناوری می باشد که با افتتاح این پروژه الکترونیکی در راستای شهر هوشمند یکی از اهداف عالیه شهرداری ارومیه محقق خواهد شد که اطلاعات مورد نیاز شهروندان خصوصاً مسافرین بصورت برنامه اندروید قابل دسترسی خواهد بود.

دراین نرم‌افزار بخشی از اطلاعات شهر ارومیه مانند اطلاعات شهری و مراکز گردشگری ... در دسترس شهروندان محترم قرار خواهد گرفت. همچنین کاربر می تواند علاوه بر دریافت سرویس‌های جدید، اطلاعات سرویس‌های موجود را نیز به‌روزرسانی کنند. به منظور راحتی کاربران در استفاده از این محصول، هر یک از نرم افزارها دردسته بندی هایی متناسب با نوع کارکرد قرار گرفته‌اند. دسته بندی‌ لایه ها در نسخه اولیه این نرم افزار به تفکیک زیر می باشند:

1.اماکن حقوقی
2.اماکن مذهبی
3.بناهای تاریخی
4.خدمات بانکی
5.سازمانها
6.شهرداری ها
7.مراکز آموزشی
8.مراکز تجاری
9.مراکز سوخت رسانی
10.مراکز ورزشی
11.مراکز پزشکی و درمانی
12.مراکز تفریحی
13.رستوران و غذاخوری
14.هتل و مراکز اقامتی
  

 

تعداد نمایش ها (3299)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان