اخبار کوتاه | آبان

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها

نویسنده: روابط عمومی/دوشنبه, 14 تیر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه متن پیام محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به شرح ذیل است؛

بدون شك نامگذاري روز 14 تير ماه به عنوان روز «شهرداري ها و دهياري ها » از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي نشان از اهميت و جايگاه ويژه شهرداري ها و دهياري ها در حوزه مديريت شهري و روستايي بوده كه وظيفه مهّمي را براي سازماندهي امور مختلف شهرها و روستا هاي عهده دار مي‌باشد.

نقش شهرداري‌ها و دهياري‌ها در توسعه و آباداني شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداري‌ها به عنوان يك نهاد مردمي نقش مهم و اثرگذاري را در پيشرفت و توسعه جوامع با تكيه بر ظرفيت‌هاي خود مردم دنبال مي‌كنند.

اینک وظایف شهرداری‌ها با توجه به گسترش شهرنشینی و افزایش درخواستها و انتظارات گوناگون شهروندان و سازمان ها برای ارائه خدمات مختلف، روز به روز گسترده‌تر می‌شود و شهرداری‌ها بیش از گذشته نیازمند برنامه ریزی های علمی و در عین حال عملی برای اداره موفق شهرها می باشند.

مسئله ای که امروز شهرداریها و دهیاریها مشترکا با آن روبرو هستند، مهاجرت از روستاها به شهرها و حاشیه نشینی در شهر ها می باشد که از دولت و مجلس محترم انتظار می رود، در سال مزین به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گامهای عملی و موثری را در این زمینه بردارند.

بديهي است كه نبايد از نقش تعامل بين دستگاهي نيز براي ارتقای سطح خدمات به مردم غافل شد و هرچه كه بين دستگاه‌ها با مديريت شهري ارتباط تنگاتنگ و با ديد حفظ مصالح عمومي جامعه شكل بگيرد قطعا توسعه و عمران شهرها به شكلي بهتر محقق خواهد شد و هر چه كه شهرداري‌ها و دهياري‌ها بتوانند در عرصه خدمت رساني به مردم و عمران و آباداني شهرها و روستاها به وظايف خود به شكل بهتري عمل كنند قطعا تاثير اين خدمات به صورت مستقيم متوجه مردم خواهد بود.

در این راستا نیز تمامی خادمین مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه شبانه روزی در حال تلاش هستند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید و عملی  شهر را مناسب زندگی و کار مردم نمایند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت در این ماه مبارک رمضان،  فرا رسيدن 14 تير ماه روز شهرداري و دهياري را به فعالان و همکاران عرصه مديريت شهري و روستايي تبريك گفته و اميدوارم  در سایه تلاش و همکاری فرابخشی بین دستگاه های اجرایی  و خدماتی کشور شاهد فرداهایی بهتر برای شهر و روستاهای ایران عزیز اسلامی باشیم.

تعداد نمایش ها (2700)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

فایل ها برای دانلود

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان