دبیر اول شورای شهر ارومیه عنوان کرد:
نقش مهم توسعه خدمات الکترونیکی در کاهش تردد و کسب رضایتمندی شهروندان
نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 14 آذر,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون نظارت، هوشمندسازی و شفافیت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه ساختمان ها و موقعیت های استقرار و امکانات ادارات شهرداری برای تکریم ارباب رجوع سنخیت لازم را ندارند.
وی افزود: نبود امکانات رفاهی در ادارات باعث عدم حضور مردم برای پیگیری امور و ایجاد نارضایتی شده است.
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: برای ایجاد رفاه و تسهیل در دسترسی مردم به ادارات و سازمان ها و نبود پارکینگ و آسانسور ها و غیره در بعضی از ادارات و سازمان ها باعث سردرگمی و نارضایتی ارباب رجوع نسبت به سازمان ها می شود.
یوسفی ادامه داد: توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری در تمامی حوزه ها نقش مهمی در کسب رضایتمندی مردمی و کاهش تردد در سطح شهر و ادارات و در نتیجه کاهش ترافیک شهری می شود.
تعداد نمایش ها (888)/نظرات (0)
کلمات کلیدی: