اخبار کوتاه

دلایل حضور ارباب رجوع و راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در منطقه سه بررسی شد

دلایل حضور ارباب رجوع و راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در منطقه سه بررسی شد

نویسنده: مرتضی خوشبخت/دوشنبه, 24 مرداد,1401/دسته ها: اخبار کوتاه, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه هماهنگی و بررسی دلایل حضور ارباب رجوع با حضور سیروس اسدی شهردار منطقه سه و کارشناسان این منطقه و همچنین کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در دفتر شهرداری منطقه سه برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسه بررسی راهکارهایی برای کاهش مراجعه و توسعه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری است.

تعداد نمایش ها (775)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان